verlenging ?

• wolfje

Nou ik vind het luxor veel fjiner dan carre,dat vind ik pas een rot theater,ik ben 1 keer op een afterparty geweest daar,nou dat was gelijk ook de laatste keer,het was er prop en prop vol je kon nauwelijks lopen en er zijn wel geteld maar 3 wc's,in de pauze kun je ook nergens zitten ofzo,nee geef mij maar lekker het luxor veel en veel mooier,om over de stoelen van carre maaar niet te spreken,nee van mij mag les mis lekker in het luxor blijven staan

• Polly

In de wereld waar bij je op Rotterdam centraal niet hoeft na te denken over welke metro je pakt, ze gaan allemaal naar Wilheminaplein en dat zodra je uitstapt je recht voor het Luxor staat, kan niet missen. Ook ongeacht welke uitgang je neemt.

Vanaf Amsterdam centraal kun je verschillende trams / metros nemen die je naar verschillende plekken in de buurt van Carré brengen, maar je moet wel weten vanaf welk punt je welke richting op moet. Zeker bij Weesperplein, lijn 9 en 25 en de verkeerde uitgang van Waterlooplein.

En als laatste argument, vanaf het station in Rotterdam ben je er binnen 10 minuten en bij Amsterdam duurt het ca. 20 minuten.

(volgens 9292ov.nl)

Conclusie: Met openbaar vervoer is het Luxor beter en sneller bereikbaar.

Ik heb geen auto en geen rijbewijs, dus kan er niet echt iets over zeggen, maar al het eenrichtingsverkeer over de grachten, het gebrek aan parkeerplaatsen in de buurt van Carré en de kosten van het parkeren, spreken niet in het voordeel van Amsterdam.

• Huile

Tja, als je niet wilt nadenken is Rotterdam simpeler ;-)

Trouwens: als je uit het zuiden komt (geen idee of dat voor je geldt?) is uitstappen bij Amstelstation verstandiger en dan de metro naar Weesperplein een stuk sneller : 2 (!) minuten metro en 5 minuten lopen ( http://maps.google.nl/maps?f=d&saddr=52.361253,4.907616&daddr=theater+carre,+amsterdam&hl=nl&geocode=3412147819921293496,52.361094,4.907807&mra=dme&mrcr=0&mrsp=0&sz=18&dirflg=w&sll=52.361295,4.906613&sspn=0.002326,0.005751&ie=UTF8&ll=52.361309,4.906951&spn=0.002326,0.005751&t=h&z=18 ).

• Huile

….maar wacht dan wel tot na 17 augustus…. de metro ligt er tot die tijd even uit….. :-(

• Meja

Dank Huile,

En laten we het hopen. Want laten we eerlijk zijn; als er een theater is waar Les Mis thuishoort dan is het Carre!!