Speeldagen Stanley & Brigitte Evita

• Vinaigre

Ja, da's ook weer waar. Misschien moet er dan maar een permanente topic komen die bovenaan staat waarin iedereen de ‘speeldagvragen’ kan deponeren.

Dan kan Luuk ze lekker blijven beantwoorden… ;)

• Ellie

Ik dacht dat dit een prikbord pagina was. En volgens mij mag je op zo'n pagina gewoon vragen wat je wilt over het onderwerp Musical.

Ik wordt niet goed van een aantal zure mensen hier die iedere vraag tot op de grond afbranden.

Op zulk soort vragen kan toch gewoon antwoord gegeven worden???

Waarom altijd zo zuur antwoorden????

Onbegrijpelijk!!!!!!!!!!!!!!!

• Annette

Ellie, dit is inderdaad een prikbord pagina. Dat betekent dat iedereen vragen mag stellen MAAR OOK dat iedereen mag antwoorden. Dus als het antwoord jou niet bevalt, tsja, pech gehad. En als de topic je niet bevalt: idem.

Xies Annette

• Luuk

Als we nou gewoon afspreken dat alle zuurpruimen niet meer reageren op dit soort topic's!

Geen ergernissen bij de zuurpruimen en geen ergernissen bij de personen die deze informatie willen hebben!

Deal?

• Meja

Lijkt mij ook de meest voor de hand liggende oplossing, Luuk.

Ik denk echter dat bepaalde azijnpissers hier het stiekem wel leuk vinden dit soort vragen af te kraken en er constant op te reageren.

Wat sommige mensen doen om hun tijd door te komen…… ;-)

• Moutarde

Ha Meja.

reageren vanuit de nodige zelfkennis is altijd goed ;-)

Moutarde

• Huile

Ik vind Ellie toch de zuurste opmerking in dit hele topic maken.

• Vinaigre

Die afspraak kun je mooi op je buik schrijven, Luuk. Ik geloof niet dat jij in de positie bent om te bepalen dat wij als ‘zuurpruimen’ niet meer op dit soort topics mogen reageren. Als je goede censuur wilt plegen ligt het het meest voor de hand als er helemaal niet meer, door niemand dus, op dit soort posts wordt gereageerd, maar dat gaat ook te ver. Mijn suggestie om een permanente post aan te maken waar iedereen dit soort vragen in kan dumpen vind ik zo gek nog niet.

• Meja

;-) Jij begrijpt het leven :-)

• Pietje Precies

In de titel staat toch duidelijk vermeld “Speeldagen Stanley & Brigitte”? Dan weet je toch wanneer je het aanklikt wat je te lezen krijgt? Als je zulke onderwerpen niet wil lezen, moet je het niet aanklikken, zo simpel is het!

Maar nee, sommige mensen menen zich boven anderen te moeten plaatsen en voelen zich dan geroepen om bijdehand te moeten doen, en als volwassene kinderen en tieners af te moeten kraken. Ze voelen zich dan pas een echte musicalkenner, en voelen zich verheven boven de massa. Heerlijk! Ik zou zeggen: Ga vooral daarmee door! Niemand kan het je verbieden op een forum! Maar zoals elke keer weer blijkt, wordt de sfeer er niet bepaald gezelliger op en ontstaan er allerlei nare discussies waar niemand iets aan heeft!

Je voorstel vind ik trouwens prima! Deel een forum in op onderwerpen (speeldagen, NL-musical, Buiteland-musical, etc). Als mensen echter in de titel zetten wat het onderwerp is (speeldagen), hoeft er wat mij betreft echt niet weer zo negatief gereageerd te worden. Steek dan je tijd in iets nuttigs!