Speeldagen Stanley & Brigitte Evita

• Vinaigre

Je hebt grotendeels gelijk maar een topictitel als deze kan tweeerlei geinterpreteerd worden. Iemand kan namelijk ook de speeldagen bekend maken ipv erom te vragen. In principe reageer ik niet meer direct op dit soort verzoeken, maar wel op wat anderen binnen een topic als deze schrijven.

Het staat overigens iedereen, ongeacht de leeftijd, vrij om deel te nemen aan diverse discussies, maar ik hou geen rekening met het feit of iemand nou 16 of 60 is. Als je meedoet aan een discussie dan kan het wel eens gebeuren dat je afgekraakt wordt. Wil je dat niet dan moet je maar een clubje opzoeken van gelijkgestemden en leeftijdgenoten. Voor een hieperdepiephoera-stemming en wat hebben-we-het-toch-fijn-met-elkaar-gevoel kan ik de EO-jongerendag aanbevelen. ;)

• sophie

Hear hear!!

• sophie

Uhm maarre… Vinaigre… als het gaat om het bekendmaken van speeldagen - dan interesseert jou dat toch nog steeds niet??

En wat het rekening houden met leeftijd betreft: word je er als persoon nou zoveel slechter van om dat af en toe wél te doen? Er schrijven hier vrij veel kinderen rond de 10, 11, 12 en ik weet uit ervaring dat er ook behoorlijk wat mensen schrijven die een geestelijke handicap hebben. Hoeveel kwaad kan het nou om gewoon eens NIET te reageren?

Echt, ik snap serieus niet dat iemand die, uit zijn schrijfsel op te maken, toch over een zekere mate van intelligentie beschikt, het nodig heeft om zo dominant aanwezig te willen zijn.

Groetjes!

Sophie

• Mo

applaus voor jezelf?

Vinaigre houdt dit prikbord heerlijk in balans. Voor mij is ie het zout in de pap.

• sophie

Wel even goed kijken op wie ik reageer, Mo….

Wat je opmerking over Vinaigre betreft:voor mij ook! Ik vind het heerlijk hoe hij reageert op inhoudelijke discussies. En een vileine opmerking af en toe maakt het alleen maar de moeite van het terugkomen waard. Begrijp me dus niet verkeerd, ik vind zijn posts in inhoudelijke discussies prima!

Maar elke keer dit soort reacties op deze verzoeken, ik snáp het gewoon niet. Laat die mensen toch gewoon lekker gaan, daar is dit prikboord óók voor bedoeld!

• Vinaigre

Dag Sophie… ik heb het even gecheckt, maar wist je dat ik helemaal niet zo vaak reageer op dit soort speeldagenvragen. Check het zelf maar even via de zoekfunctie.

Tja, ik sta er zelf ook van te kijken… valt me zelfs een beetje tegen van mezelf… ;)

• sophie

Ik zal je op je woord geloven Vinaigre. Wat een meevaller, bedoel je! ;-)