op zoek naar joseph

• denise

ik heb net zitten kijken naar op zoek naar joseph en die 17jarige blonde jongen met die groene trui is goed!!! echt niet normaal ik vond die robin ook inderdaad beter dan die maarten. wat vonden jullie ervan?

• Piet

Wat een slecht programma toch weer.

Willem Nijholt als de redder van de musicalwereld, weinig zang te horen en een hoop flauwe spanning makkerij, terwijl er geen spanning is.

Ik hoop dat het vanaf nu om de de kandidaten gaat draaien, en niet meer om Willem en/of de jury.

Maarten stond er wat mij betreft een beetje slapjes bij,niet veel emotie in de stem. Maar was ie niet wel beter dan de allereerste kandidaat, die wel door ging??

• eefje

Hoi,

Ja die jongen in de groene trui was echt super goed voor zijn leeftijd!!! Hij heet trouwens martijn Vogel!! Helemaal te gek. Zojuist zie ik dat de eerste kandidaat op de joseph site staat. Elke 2.5 uur word er een bekend gemaakt!

• denise

volgens mij heette die eerste kandidaat robbert alsema?

• Trutje

Ik kijk net ook, staat die jongen van LM, Freek er bij!

Cool!

Maar nu ga ik zondag naar LM , Matineevoorstelling….Zal ie dan zeker niet bij zijn hé? zou beetje veel van het goede zijn denk ik.

• mey

Is dat de Martijn Vogel die ook in Pietje Bell speelde?

• eefje

Ja Martijn Vogel speelde ook in pietje Bell

• Ria

Ik heb hem ook al eerder in een productie in het Muiderslot gezien. Super is die Martijn. Die komt er wel!!!!!!!!

• Paula

en nu maar afwachten hoe ze zondagavond op de uitmarkt live presteren.

Want daar staat of valt het hele gedoe toch mee

• Dave

Ik was geschokt over het feit dat sommige jongens door waren.

Er hebben jongens meegedaan die veel beter waren. Ik vind het een belediging voor veel musicaltalent dat ik ken.

Ook vond ik dat sommige jongens aan het begin gewoon voor @!#$ werden gezet.

Jongens die hun best deden, maar gewoon overduidelijk geen Joseph waren, qua type, of qua talent.

Toch vreemd dat die jongens dan wel door de pre-selectie heen waren, en doorgingen naar de gefilmde rondes.

Om vervolgens vrolijk afgemaakt te worden voor de camera, en zeggen dat ze geen schijn van kans maken.

Gezien het feit dat er ook heel veel jongens uit de musicalwereld mee hebben gedaan maar niet door de preselectie heen zijn gekomen, en dus weg werden gehouden bij de camera's, maar dat de timmermannen, putjesscheppers en de snackbarmedewerkers zonder enige ervaring (wat te zien was ook) wel doorwaren, geeft toch wel aan dat ze gewoon een tv programma aan het maken zijn, geen show aan het casten, en dat ze vanaf het eerste moment het publiek al aan het sturen zijn.

John Voois vond ik overigens erg goed, en Freek Bartels totaal niet.