op zoek naar joseph

• Tommie

Je slaat de spijker op z'n kop, Dave! Er waren zoveel fantastische auditanten die niet eens door mochten naar de tweede ronde, maar daar weet het tv-kijkend publiek niets van.

Ze zijn inderdaad het publiek aan het sturen.. sommige mensen die bekend waren bij Stage Entertainment mochten namelijk al veel eerder auditie doen dan het “normale volk”. Ze hebben nu een paar echt goede mensen (o.a. John Vooijs) en een aantal onervaren amateurs door laten gaan zodat het contrast tijdens de live shows lekker groot zal zijn, zodat Erwin van Lambaart straks zijn zin krijgt.

Sommige hele goede mensen hebben nu totaal niet de kans gekregen om zich te laten zien, terwijl ze al die andere gasten die wel doormochten er ZO uit zouden zingen. Sommige jongens hadden echt geen niveau of ze hadden mega nasale penetrante stemmen (Freek Bartels). Zo'n Joseph zou ik niet willen hebben hoor!

Tommie

• GertZRA

Tommie

Noem eens een aantal van de namen die geen kans hebben gekregen…

• Meja

Ik hoor een aantal van jullie praten over Freek Bartels' deelname aan het programma maar ik heb hem nog niet gezien!! Of doelen jullie op de beelden van de komende uitzending?

• Trutje

Die zat gisteren erin hoor, heel kort maar.

Je hoorde maar een zinnetje , tussen de filmpjes van “deze mensen zijn ook door”en in het theater hetzelfde.

Maar als je even met je ogen knipperde heb je het gemist ;)

En als je op de site kijkt,naar die foto's van de deelnemers stond ie gisteren ook al bij (bovenaa)

• Ed

Ik kon er met mijn pet niet bij dat ze Vincent de Lusenet afwezen.

En dan werd hij wegewinpeld onder het mom dat zijn kledingkeus (hemd uit zijn broek aan de linker kant) niet goed was.

Nou mijn broek zakte daarvan letterlijk af, FOEI ERWIN FOEI PIA FOEI PAUL !!

• Trutje

Heeft die jongen wel mogen zingen trouwens vroegen wij ons af, je zag alleen maar dat stukje van “als je al zo binnenkomt met één stuk in en één stuk uit je broek”

Heb m niet horen zingen maar hebben ze m nou echt afgerekend daarop??of heeft ie wel mogen zingen en hebben we dat gewoon niet gezien?

• Dave

Het zingen hebben ze eruit geknipt, anders zou het publiek weleens kunnen gaan denken, waarom is die jongen niet door?

• Dave

Ik weet er ook nog wel een aantal.

En zeg nou eens zelf, denk je nu echt dat diegenen die je gisteren hebt gezien en door waren naar de academie de beste zijn die Nederland te bieden heeft?

Ik kan zo een top 10 samen stellen met geschiktere kandidaten.

Ik heb er al 2 gezien, die ik ken, die zeer goed zingen en het perfecte type zijn voor de rol , die maar even afgewimpeld werden en waarvan ze dan ook hun zangauditie er volledig hadden uitgeknipt.

Schokkend wat ze soms wel door lieten gaan.

• Huile

Wees blij dat ze het grootste deel van al dat voorselectiegedoe er uit hebben geknipt.

Hoe veel weken hebben we vorig jaar nietzeggende Evita audities en workshops aan moeten zien?

Nu gelukkig weggepropt in twee keer een uurtje in een weekend en hup het echte werk kan daarna beginnen.

Natuurlijk sturen ze het publiek. Wat dacht je dan?

• dave

Hoe heete die medicijnen student die nu niet door is naar de laatste 10?