Stem op Remko voor Joseph!
www.remkoharms.nl
www.remko-harms.hyves.nl
Helemaal mee eens Polly! En wat Vinaigre betreft……….dat betekent Azijn in het frans. Vinaigre heeft zijn/haar naam vast niet voor niks gekozen, want de berichtjes klinken nogal venijnig en zuur. Maar daar heb ik niks op tegen hoor! Hou wel van een beetje pit! Al dat ophemelen om niks slaat ook nergens op. We gaan zien wie er als beste uit de bus komt. Maar Remko is ondanks dit hele verhaal toch mijn favoriet! Luister wat mp3tjes op zijn site, dan hoor je wat een fantastische stem hij heeft! En dan ook nog die blonde krullen……….. Wat wil je nog meer?
Absoluut! Indien ze beschikbaar zijn natuurlijk! Freek is uiteraard ook een geweldige zanger, net als John. De rest vind ik echt kwalitatief een stuk minder. Maar goed dat is maar mijn bescheiden mening. Maar je mag je voorkeur hebben, toch? En het gaat uiteindelijk om een combinatie van veel factoren of iemand uiteindelijk gaat winnen! Zo zijn Robin en Mathijs weer geweldige dansers……….Alleen ga je het daar alleen niet mee redden.
Ach Vinaigre, dingen zijn nooit zo zwart-wit…………Het gaat toch om combinatie van beide dingen? Met alleen talent kom je er echt niet hoor! De meeste mensen krijgen pas succes als ze 1. over talent beschikken, 2. een goed promotor achter zich hebben en dan is het ook nog een kwestie van veel geluk………….Enne in dit geval zoeken ze een musicalzanger en geen smartlappenzanger, dus die vergelijking gaat volgens mij niet op………….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?