Stem op Remko als Joseph

• Polly

One day fly, I wanna be a one day fly, I wonder wonder why I'm just a … one day fly!

Hoe groter je fanclub/familie/vriendengroep etc. hoe groter de kans is dat je wint.

• Vinaigre

En talent doet er dan in een hele hoop gevallen niet toe…

• Polly

Nee, dat is nou het leuke van politiek ;-) Doen wat de meerderheid wilt :D

• Ria

Volgens mij heeft Remko inmiddels al genoeg stemmen gekregen. Eergisteren stond hij nog op de 6e plaats.Nu op de 1e.

• Dave

Toch vreemd.

Ik vraag me af wat er tussen gisteren en vandaag is gebeurd dat hij ineens zo verschrikkelijk populair is geworden.

En dat terwijl de live uitzendingen nog niet eens begonnen zijn.

Een op holgeslagen stemmende familie misschien?

Misschien een tip voor de Avro site. Maximaal 1 keer stemmen per ip adres?

• Ria

Ik heb net nog eens op de Joseph site gekeken. Remko klimt met 7,8 of 9 stemmen tegelijk omhoog. Een zeer enthousiaste familie dus.

• mariska

Helemaal mee eens Dave!

• Miss Piggy

Helpt het als je op je favoriete Joseph stemt, of is dit puur om uit te vogelen wie er populair is en wie niet? M.a.w. heeft het consequenties voor de wedstrijd?

• Piet

tuurlijk helpt het.

Alle stemmen worden zorgvuldig geteld, met een notaris erbij. Dan wordt er goed gekeken of mensen niet dubbel hebben gestemd, dan komen er televote- en smsrondes, en dan….

…gooien ze alle stemmen weg en beslissen Willem Nijholt en Erwin van Lambaert (en misschien Sita Keizer) wie Joseph wordt!

• Ria

Ik denk dat de keuze nu al gemaakt is.