Ik ben het met je eens, Trutje (mooie naam trouwens).
Ik vond Robbert sowieso beter en leuker qua type dan die ruwe Adriaan.. maar ja, Robbert zou wel eens een dreiging kunnen vormen voor Van Lambaarts favoriet..
Zoals ik in een andere topic al zei hebben ze Tommie ingezet puur en alleen om reclame te maken voor HSM. Da's althans mijn theorie… Het lijkt me namelijk sterk dat je er vrijwillig mee nokt als je eerst zo uit je plaat bent gegaan omdat je bij de laatste tien zit. Volgens mij is dit gewoon weer een vooropgezet scenario van Stage.
Op zich vind ik het niet heel raar dat Tommie niet meer mee zou doen. Hij heeft al een hoofdrol in High School Musical. Ik neem aan dat die audities later waren dan die voor Joseph. Mocht Tommie Joseph winnen dan moeten er dus nieuwe castings komen voor HSM en alle posters e.d. moet vervangen worden. Dat kost een hoop geld, dus ik snap best dat een producent dan in overleg tot deze beslissing komt.
Ik snap het niet.
De reden dat jij erbij zat was namelijk vanwege HSM.
Nu weet het gros van het publiek nog steeds niet wie hij is.
Dan hadden ze hem beter in een latere liveshow eruit kunnen doen.
En hij zou toch niet gewonnen hebben, dus HSM zou echt niet in gevaar komen, en anders haden ze Willen Nijholt wel instructies gegeven over wie wel of niet te redden bij de sing off.
Misschien waren ze bang dat hij door de mand zou vallen als hij op tv echte nummers moet zingen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?