Zo inderdaad, ik vind ze tot nu toe niet echt geweldig, volgens mij zingen ze allemaal af en toe ff vals.
Ik vond er maar vier echt uitspringen vanavond en dat waren Freek, Remko, Matthijs en John. Van de rest was ik niet echt kapot. Robin had wel een leuke act beweegt erg goed maar ik vind hem vocaal erg vlak. Robberts liedje was vocaal weinig uitdagend. Hein heeft een draak van een nummer mooi uitgevoerd. Amir vind ik gewoon te jong. Roy had een mooie energie maar ik vind hem vocaal niet zo sterk. En dan Adriaan en Baer, leuk voor die jongens dat ze mee mogen doen maar ik vind dat ze allebei niets te zoeken hebben in deze competitie.
Kortom: één groot spel met de kijker (onder het mom van: “we hebben hem nu toch al gekozen, dus laten we het nu maar volhouden ook, dan hebben we een leuke gimmick in de eerste show en HSM wat extra publiciteit want dat loopt voor geen meter”).
Ach, van mij mogen ze, maar doe het iets minder doorzichtig…….
Mathijs was stemtechnisch all over the place. Remko erg goed. Freek okee. John presteerde niet naar kunnen. Willem's commentaar over zijn hoge noten was terecht. Hein was mooi qua intentie en had slechts 1 valse noot. Amir vond ik een verrassing.
Over de rest wil ik het niet hebben. Allemaal vals.
Adriaan had gewoon naar huis gemoeten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?