Heerlijk duurt het langst

  • Leonore

    Kom kijken naar een mix van liedjes uit Heerlijk duurt het langst en Ja, zuster, nee zuster van Theatergroep NoNonsense uit Rijen: www.theatergroepnononsense.nl

    Binnenkort een nieuwe website, vast even deze informatie:

    Zaterdag 10 en zondag 11 juli 2010

    De prachtige melodieën van Harry Banninck en de aanstekelijke teksten van Annie M.G. Schmidt leveren de inspiratie voor een voorstelling over het doen en laten van alle beroemde figuren van Annie M.G. Schmidt anno 2010. Jip en Janneke zijn na hun jarenlange zegetocht toe aan rust. En waar kan dat nu beter dan in het rusthuis van Zuster Klivia? Eenmaal daar aangekomen treffen ze Minoes, Beertje Pippeloentje, de Boze Buurman, Pluk van de Petteflet, maar ook Jorrie en Snorrie, Ibbeltje en Abeltje en vele anderen. De ontvangst van Zuster Klivia is meer dan warm te noemen, maar de rusthuisbewoners zijn allerminst blij met de nieuwkomers. Want wie houdt de naam van Annie M.G. Schmidt nog hoog, als Jip en Janneke óók niet meer hun publieke functie vervullen? Jip en Minoes bedenken een plan om alle rusthuisbewoners weer beroemd te maken en de goede naam van Annie hoog te houden, maar of dat voldoende is? “Duiffies, duiffies”, “Ladumameneer”, “Vluchten kan niet meer”, maar ook “Altijd ben ik bereid” en “Nooit een acht”, passeren de revue. Afkomstig uit musical, radio- of t.v.-serie; de leukste en gekste liedjes van het beroemde duo vormen in deze knotsgekke voorstelling de basis voor een hilarisch avondje uit voor jong en oud. Niet met de deuren slaan…!

    Aanvang:

    zaterdag 10 juli 20.00 uur

    zondag 11 juli 14.30 en 20.00 uur

    Entree: € 13,50

  • Eva

    Hallo!

    Ook ik zit met hoge nood rondom ‘t is over’: so far heb ik met een belabberde midi gerepeteerd, maar heb nu een pianist kunnen strikken voor mijn recital.

    Musicalfan, heb je de partituur nog steeds in de aanbieding! Het liefst zou ik 'm vandaag nog ontvangen, haha!

    Grtjs,

    Eva

  • EvaHuis

    (Hoe kan de bladmuziek al naar voorstaande mensen zijn verzonden, zonder dat zij hun emailadres noemen? Heb inmiddels een account, maar zie niet hoe ik iemand kan mailen. Hoe dan ook: mocht een van jullie de bladmuziek nog bij de hand hebben: eva. f. huisman@gmail.com)

    Merci! xx

  • Imke

    Hoi Hoi

    Als 1 van jullie de bladmuziek van het nummer ‘Het is over’ tot zijn/haar beschikking heeft…zou ik die dan ook mogen ontvangen via de mail?

    imkevanherk@hotmail.com

    Alvast super bedankt!!

    groetjes Imke

  • EvaHuis

    Hoi allemaal,

    Inmiddels heb ik de bladmuziek. Ik heb het aangevraagd via het Theaterinstituut in Amsterdam. Eén mailtje incl postadres was genoeg (al neem ik aan dat ze het fijn vinden als je erbij vermeldt het materiaal niet zult kopieren of massaal zult verspreiden).

    't Theaterinstituut levert altijd in A3 en dit werk is toevallig handgeschreven, dus scannen gaat me wat ver.

    Je hoeft geen lid te zijn van de cinematheek om materiaal te kunnen opvragen.

    succes

  • Pleuntje

    Hallo!!

    Ik heb in februari een auditie en ik zou graag het lied “Het is over” uit Heerlijk duurt het Langst en “Waar bleef die Zomer?” uit De 3 Musketiers willen zingen. Alleen heb ik alles af gezocht voor het bladmuziek van deze 2 nummers voor piano en kan ik die niet vnden. Zou iemand mij kunnen helpen om het bladmuziek voor Piano van deze 2 nummers te vinden?:)

    Alvast heel erg bedankt!!

    Groetjes Pleuntje

  • elise77

    Zonder jullie emailadres is het een beetje onhandig….

    Ik heb bladmuziek van het nummer Het is over(neem aan dat jullie het nummer bedoelen wat is gezongen door Brigitte in op zoek naar Evita??)

    Mail anders even je emailadres naar

    elisearends@hotmail.com

    Groetjes Elise

  • Anne Lieke

    Hoi Pleuntje!

    Toevallig zoek ik ook van allebei de nummers de bladmuziek! Heb jij al iets?

    groetjes,

    Anne Lieke

  • Judith

    Hallo!

    Zou je de bladmuziek van Het is over ook naar mij willen sturen?

    Mij e-mail adres is:

    judithvanleersum@hotmail.com

    Alvast bedankt!

    Groeten Judith

  • coosje de wit

    Hoi Daniel, ik ben op zoek naar de bladmuziek van het lier “Het is over” uit de musical Heerlijk duurt het langst.

    Heb jij die inmiddels kunnen vinden? En kun je mij een link geven?

    Ik moet iemand , die auditie gaat doen bij de Kleinkunstacademie, bij dat lied begeleiden.

    Weet jij anders iemand die dat zou kunnen doen gewoon zonder bladmuziek? Er staat vergoeding tegenover.

    groetjes, Coosje