Heerlijk duurt het langst

  • Rene

    Hoi,

    Ik zie hier allemaal goede berichten!

    Zijn er mensen die mij kunnen helpen aan de bladmuziek van ‘Het is over’ en ‘Zeur niet’?

    Alvast bedankt voor de moeite!

    Groetjes,

    René

  • Siertje

    Wieohwie zou mij alsjeblieft aan de bladmuziek van het prachtige lied “Het is over” uit Heerlijk duurt het langst willen helpen? Zoals zovelen wil ik het graag gebruiken voor een auditie en ik zou je enorm dankbaar zijn.

    Alvast hartelijk dank,

    Sira

  • Siertje

    hoi Pleuntje, ik zie het bericht van je nu pas, ik kan je wel helpen aan de bladmuziek van uit de drie musketiers. Heb je nog belangstelling?

    Groet Sira

  • paul helmes

    Hoi ,

    Ook ik ben hartstochtelijk op zoek naar de bladmuziek van ‘ Het is over’ uit de musical ‘ Heerlijk duurt het langst’.

    Vooral de vertolkong van Brigitte Heitzer en de bladmuziek daarbij vind ik mooi.

    Ik moet het nr over 2 weken voordragen met iemand.

    Dus….wie o wie kan mij helpen .??

    Dat zou mooi zijn.

    groetjes,

    Paul

    .

  • Wietse

    Ik heb onlangs “Het is over” begeleid op akkordeon voor een zangeres van ons personeelscabaret. Wat een klus om die muziek op gehoor uit te zoeken! Ik heb boven de woorden de noten deels neergeschreven. Omdat ik hier en daar de akkoorden er moeilijk bij kan vinden en voor mezelf het stuk nog eens wil spelen ben ik nog wel op zoek naar op zoek naar een "officiële' notatie. Als iemand mij kan helpen, graag!

  • Jolijn

    Ik zie allemaal verzoeken om de bladmuziek of opnames van ‘Het is over’, nou hier komt er nog een bij. Wie heeft voor mij de bladmuziek van ‘Het is over’ uit de musical ‘Heerlijk duurt het langst’, of audiomateriaal?

    groeten,

    Jolijn

  • Milou

    Hallo!

    Ik lees hier een bericht dat iemand de bladmuziek van ‘' het is over ’' van de musical ‘' Heerlijk duurt het langst ’' heeft. Zouden jullie het ook naar mij kunnen sturen?

    Alvast heel erg bedankt!

    Groetjes

  • Tom

    wil iemand de akkoorden of bladmuziek misschien ook naar mij sturen. ;t.tentije@live.nl

  • Ilona

    Als Coosje, Rene, Paul en Wietse nou even het (lieve) bericht van Elise77 lezen (als ze dat nog niet achteraf al gedaan hebben), dan hebben ze de bladmuziek zo :).

    Maar goed, mijn vraag…

    Iedereen hier vraagt om de bladmuziek (kan ik me helemaal voorstellen), maar ik ben erg tegendraads aangelegd en vraag me juist af of iemand mij kan helpen aan de orkestband van ‘Het is over’? Ik zou er echt dolblij mee zijn!!!

    (tips waar je uberhaupt kan zoeken naar orkestbanden zijn ook meer dan welkom!!)

    M'n mailadres is itjed@hotmail.com.

    bvd+groetjes, Ilona

  • Anne

    Hallo Daniel,

    ik begreep dat jij het script hebt van Heerlijkheid duurt het langst? Ik ben daar al een tijdje naar opzoek. Zou je die misschien naar mij kunnen mailen?

    Dank je wel

    Groetjes Anne