Hoi,
Ik zie hier allemaal goede berichten!
Zijn er mensen die mij kunnen helpen aan de bladmuziek van ‘Het is over’ en ‘Zeur niet’?
Alvast bedankt voor de moeite!
Groetjes,
René
Hoi ,
Ook ik ben hartstochtelijk op zoek naar de bladmuziek van ‘ Het is over’ uit de musical ‘ Heerlijk duurt het langst’.
Vooral de vertolkong van Brigitte Heitzer en de bladmuziek daarbij vind ik mooi.
Ik moet het nr over 2 weken voordragen met iemand.
Dus….wie o wie kan mij helpen .??
Dat zou mooi zijn.
groetjes,
Paul
.
Ik heb onlangs “Het is over” begeleid op akkordeon voor een zangeres van ons personeelscabaret. Wat een klus om die muziek op gehoor uit te zoeken! Ik heb boven de woorden de noten deels neergeschreven. Omdat ik hier en daar de akkoorden er moeilijk bij kan vinden en voor mezelf het stuk nog eens wil spelen ben ik nog wel op zoek naar op zoek naar een "officiële' notatie. Als iemand mij kan helpen, graag!
Als Coosje, Rene, Paul en Wietse nou even het (lieve) bericht van Elise77 lezen (als ze dat nog niet achteraf al gedaan hebben), dan hebben ze de bladmuziek zo .
Maar goed, mijn vraag…
Iedereen hier vraagt om de bladmuziek (kan ik me helemaal voorstellen), maar ik ben erg tegendraads aangelegd en vraag me juist af of iemand mij kan helpen aan de orkestband van ‘Het is over’? Ik zou er echt dolblij mee zijn!!!
(tips waar je uberhaupt kan zoeken naar orkestbanden zijn ook meer dan welkom!!)
M'n mailadres is itjed@hotmail.com.
bvd+groetjes, Ilona
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?