Heerlijk duurt het langst

  • Ed Mols

    Mijn vriendin Lissette van de muziekschool zoekt de bladmuziek van “Het is over”

    Zou ik voor haar een kopie mogen ontvangen.

    Bij voorbaat dank

    Ed

  • hannah

    jeetje, wat een berichten allemaal. Ook ik ben op zoek naar de bladmuziek. Trouwens….ik heb wel bladmuziek maar er staan geen akkoorden bij. Heeft iemand die voor mij. Als er mensen zijn die de bladmuziek (zonder akkoorden) willen, mail me maar ;-)

    hannahelisabeth@live.nl

    Thanks vast!

  • Jesse

    Hallo,

    Kan Daniel (musicalfan) het script van deze musical naar mij sturen?

    Dankjewel!

    Gr,

    Jesse

  • hennie

    Ik ben op zoek naar de dvd van Heerlijk duurt het langst. Wie kan mij helpen??

  • Jacolien

    Hey Elise,

    Ik las net dat jij de bladmuziek hebt van het liedje ‘Het is over’.

    Ben al een tijdje op zoek.

    Zou je het naar mij willen sturen? -> jacolien_1990@hotmail.com

    Alvast bedankt!

  • Femke

    Hoi Pleuntje,

    als jij de bladmuziek van deze twee nummers inmiddels ontvangen hebt, zou je ze dan ook naar mij kunnen doorsturen? Mijn emailadres is: femkedejager94@hotmail.com

    Alvast heel erg bedankt!

  • Britt

    Hoi Musicalfan, is het misschien mogelijk de bladmuziek ook naar mij toe te sturen? Daar zou ik echt superblij mee zijn! groetjes Britt

  • Marloes

    Hoi!

    ik ben ook opzoek naar de bladmuziek van het is over.. Wil je mij die heel misschien ook doorsturen? Dat zou ik namelijk heel fijn vinden,

    groetjes Marloes en alvast bedankt!!

    ps; mijn email is; marloesijpelaar@gmail.com

  • roosmaryke

    ik zou deze ook graag willen hebben, hoe kan ik deze ontvangen? groetjes, roosmaryke

    musicalfan Schreef:

    ——————————————————-

    > hallo daniel

    >

    > mail me maar ik heb hem voor je

    >

    > groetjes

  • Jo

    Het word saai zo met nog een verzoek om de bladmuziek. Ik zou er alleen wel heeel heel erg blij mee zijn, ik woon in het buitenland en het is onmogelijk om het te vinden.

    Alvast het heeeeeeeeeeeeeel erg bedankt!

    e-mail

    jo_vd_meij@hotmail.com

    Groetjes!