Heerlijk duurt het langst

• mary

Hallo Pleuntje

Ik ben ook al heel lang op zoek naar dat nummer het is over van Annie mg Scmidt.

Ook “zeur niet” van haar wil ik graag gaan spelen.

Als jij ze inmiddels gekregen hebt wil je die dan alsjeblieft naar mij mailen?je zou me een groot plezier doen!

Groeten mary .

• natascha

musicalfan Schreef:

——————————————————-

> hallo daniel

>

> mail me maar ik heb hem voor je

>

> groetjes

zou u die my ook kunnen doorsturen

mvg natascha

• Jos

Wie zou mij de bladmuziek willen sturen via post of email van ‘Het is over’ uit 'Heerlijk duurt het langst.

Onkosten worden vergoed.

Verder zoek ik ook nog de bladmuziek van ‘Ken je mij’ van Trijntje Oosterhuis en de bladmuziek van ‘De Hunk van…’ uit ‘Musical to the Max’.

Wie helpt me?'

Groet,

Jos

• eileen

Hallo musicalfan,

heb jij de bladmuziek van ‘het is over’ uit ‘heerlijk duurt het langst’?

Groetjes

• Eileen

Hallo Musicalfan,

Zou jij misschien de baldmuziek van ‘het is over’ ook naar mij kunnen sturen, ik heb er naar opzoek want ik het hem dringend nodig.

Alvast super erg bedankt!!

• Iris

Hallo,

Ik zou heel blij zijn als je mij bladmuziek van Het is over zou kunnen geven!

Ik ga dit nummer misschien zingen voor een auditie volgende week en ik kan nergens bladmuziek vandaan halen!

Zou je het alsjeblieft willen sturen naar iertjaah@live.nl? Alvast heel erg bedankt!!!

Groetjes,

Iris

• Dennis D

Heeft iemand voor de bladmuziek van Heer duurt het langst - Het is over.

Bij voorbaat dank.

Gr.

Dennis

• Manon

Hoi!

ik zag dat je de bladmuziek hebt van Het is Over

van Annie MG Smidt..

Zou je mij die kunnen mailen?

Het is voor een opdracht van school!

Groetjes,

manon

• Anna

Hoi Musicalfan,

Ik ben op zoek naar het script (en als het kan ook de bladmuziek) van Heerlijk duurt het langst. Dit heb ik nodig voor een essay over Annie MG Schmidt en haar vernieuwingen in musical.

Nu las ik hier dat jij het hebt, ik vroeg me af of je me het misschien zou willen sturen? Ik zou erg erg mee geholpen zijn…

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Anna

• Myrthe

Hey!

Ik ben heel erg hard op zoek naar de bladmuziek van ‘Het is over’ uit Heerlijk duurt het langst. Ik wil dit nummer graag zingen voor mijn auditie voor een toneelacademie!

Ik hoop dat je me dit kunt mailen naar joellegroen@hotmail.com. Dat zou echt fantastisch zijn! Ik hoop dat je me uit de brand kunt helpen!

Groetjes