Heerlijk duurt het langst

  • Myrthe

    Hey!

    Ik ben heel erg hard op zoek naar de bladmuziek van ‘Het is over’ uit Heerlijk duurt het langst. Ik wil dit nummer graag zingen voor mijn auditie voor een toneelacademie!

    Ik hoop dat je me dit kunt mailen naar joellegroen@hotmail.com. Dat zou echt fantastisch zijn! Ik hoop dat je me uit de brand kunt helpen!

    Groetjes

  • margot

    hoi ‘musicalfan’

    dit is een heel oud blog dus ik weet helemaal niet of je er nog bent,

    maar heb je de bladmuziek van Het is over nog?

    ik ben ernaar opzoek maar kan m nergens vinden..

    groetjes, margot

  • Daphne

    Ik zag dat u de bladmuziek heeft voor het nummer “het is over” uit Heerlijk duurt het langst. Ik ben heel erg op zoek naar deze bladmuziek voor een auditie aankomende zaterdag. Ik wil er ook wel wat voor betalen. Zou u het willen mailen, ik zou u heel dankbaar zijn.

    Groetjes Daphne

  • amber

    hallo allemaal,

    is er inmiddels al iemand die beschikt over de bladmuziek van ken je mij,trijntje oosterhuis?

    ben hier al heel lang naar opzoek ,en jullie zouden mij er een heel groot plezier mee doen..

    groeten amber

  • De Zwarte

    Hoi Jos, heb je de bladmuziek al van “het is over”, ik heb het nl. met spoed nodig. Moet voor mn auditie de bladmuziek voor 7 mei opsturen maar we gaan op vakantie, dus moet het dit weekend nog.

    Zou je mij kunnen helpen?

    dezwarte@live.nl

    Alvast bedankt

    Arianne

  • Juullxx

    Same here, zou ik deze bladmuziek alstublieft mogen ontvangen?

    mijn mail adres is juliaatje_vd_p@hotmail.com

  • karin

    Wie heeft de bladmuziek van het liedje “zeur niet”voor mij uit deze musical.

    Je zou me er erg mee helpen.

    Mijn mailadres is karinwildoer@hotmail.com

  • Stefana

    Ik heb de bladmuziek van het liedje het is over dus als je die wilt kun je me mailen!!

  • Manon

    Hoi Stefana,

    zou je mij ook de bladmuziek van “het is over” willen mailen!! had jij ook de bladmuziek van “zeur niet”?

    Super bedankt al vast.

    Groetjes M.

    manonvanputten@hotmail.com

  • Janneke

    Stefana!

    Heb net gelezen dat je de bladmuziek van "Het is over' hebt.

    Ik zou het super vinden als je me zou willen mailen!

    Alvast super bedankt!

    Liefs Janneke