Heerlijk duurt het langst

  • laurance

    Hey Musicalfan,

    Zou je mij de partiture van Het is over ( heerlijkheid duurt het langst ) kunnen doormailen?

    laurance.kortooms@gmail.com

    Alvast bedankt!

  • Claudia

    Hallo,

    Ik ben met spoed op zoek naar de bladmuziek van Heerlijk Duurt Het Langst -

    Het Is Over

    en

    Zeur Niet.

    Kan iemand mij daaraan helpen?

    Alvast heel erg bedankt.

    Groetjes Claudia

  • rens2219@live.nl

    Hallo allemaal ik zou het zeer op rijs stellen als iemand van jullie mij uit heerlijk duurt het langst de bladmuziek zou willen toesturen van het is over.Het is namelijk zo moeilijk hieraan te komen, ik zou het echt heel fijn vinden mijn e mail is rens2219@live.nl.

    alvast hartelijk dank echt

  • rens2219@live.nl

    kan iemand mij het is over toesturen uit heerlijk duurt het langst echt hartelijk dank e mail is rens2219@live.nl thx

  • marjolijn delver

    Stefana Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik heb de bladmuziek van het liedje het is over

    > dus als je die wilt kun je me mailen!!

    Dag Stefana,

    Ik zou heel blij zijn als je me de bladmuziek (stem + piano?) van ‘Het is over’ zou kunnen sturen.

    Mijn email-adres is delvergo@takkenwerk.nl

    Is de zangeres sopraan of alt? Jasperina de Jong zingt het als sopraan maar Jenny Arean zingt het als alt. Dus die partij bestaat ook.

    Bedankt en vriendelijke groet,

    Marjolijn Delver

  • Emmy

    Hallo allemaal,

    Zou iemand mij ook de piano bladmuziek van 't Is over uit de musical Heerlijk duurt het langst kunnen e-mailen? Ik heb het nodig voor een auditie!

    Alvast heel erg bedankt!

    Groetjes, Emmy

  • Bas

    Hallo Stefana,

    Zou je mij ook de bladmuziek van Het is over willen sturen. Ben al zo lang op zoek!

    Alvast heel erg bedankt,

    Bas

    vanrijswijkbas@gmail.com

  • Willeke

    Hoi Stefana,

    Zou je mij a.u.b. ook de bladmuziek van “Het is over” willen mailen? Ik heb het spoedig nodig voor een auditie.

    Bij voorbaat hartelijk dank!

    Met vriendelijke groet,

    Willeke

  • Willeke

    Hoi Stefana,

    Zou je mij a.u.b. ook de bladmuziek van “Het is over” willen mailen? Ik heb het spoedig nodig voor een auditie.

    Bij voorbaat hartelijk dank!

    Met vriendelijke groet,

    Willeke

  • Karin

    Hey Musicalfans,

    Voor een Harry Bannink project ben ik op zoek naar de bladmuziek van “Een kleine zwakke vrouw” (uit Heerlijk duurt het langst). Zou iemand mij die kunnen mailen? Veel dank alvast!

    Karin