Supermodel. Geen we erheen?

• wilma

Ik ben ook nieuwsgierig. ‘t Lijkt me wel gaaf om een keer die theaterzaal in krasnapolsky te betreden. Naar modeshows ga ik namelijk niet. ’t Zou toch een beetje voorspelbaar worden als alleen de grote producenten bepalen wat we gaan zien. Er kan best ruimte zijn voor iets anders.

• Meja

Ik denk dat niemand dat zal tegenspreken, Wilma! Zelfs Joop van den Ende zelf niet! Dat ‘iets anders’ moet dan alleen wel wat voorstellen! :-)

• jawi

Nouja, iemand die iets nieuws wil proberen is natuurlijk altijd goed, en hij heeft het toch behoorlijk goed geregeld zo.

• Vinaigre

Dat zou je wel denken, maar volgens mij zitten er nog steeds mensen op hun poen te wachten voor hun deelname aan een musical onder de rook van de Amsterdam Arena…

• Karin

Volgens mij was de perspresentatie in elk geval succesvol, wat betreft het aantal journalisten dat er op afgekomen was. Ik vraag me af of ze naast de mensen van de kunstafdeling van de media, ook de mode / lifestyle afdeling hadden uitgenodigd.

• jawi

Is het geen tijd voor een revival van Grace?;)

• Tim

Volgens mij genoeg Amerikanen die daar hun rechterarm voor zouden geven… Ik ken een aantal mensen uit Amerika die Grace geweldig vinden op cd. Maar ja, zij verstaan de teksten natuurlijk niet.

Volgens zou je Grace nú kunstmatig in leven kunnen houden met tourtjes Amerikanen zoals The Scarlet Pimpernel op Broadway in leven werd gehouden met tourtjes uit Japan…