Remko eruit

• Remko en mathijs

Asjeblieft gooi die Remko eruit.. het is niet om aan te zien zijn uiterlijk. En Mathijs mag er ook uit.. wij vinden hun gewoon totaal niks. maar dat is onze eige mening ;)

• Ik

Hebben jullie eigenlijk wel geluisterd naar wat en hoe deze heren hebben gezongen? Het lijkt er meer op dat jullie alleen het uiterlijk beoordelen.

Ik vind Mathijs prima zingen, maar is verder ook niet mijn type man. Maar daar zijn ze ook niet naar op zoek, he?!!!!!!!!! Hij heeft wel veel in huis.

Remko heeft een geweldige stem en heeft beter spel laten zien dan vorige week. Van mij mag hij er zeker nog even in blijven.

Hoop dat Baer eruit gaat. Slappe stem, onverstaanbaar en een lege blik, daar kan ik nou niet naar kijken/luisteren.

Freek vind ik ook supergoed, maar die heeft zo'n grote scheur als ie zingt :S Maar ja, das bijzaak.

Baer, Amir en Robin mogen er van mij uit.

Met de rest heb ik vrede, maar John en Remko hebben echt mijn voorkeur!

• Elias

Ik ga helemaal met je mee.Ik denk dat de eerste mailer weinig kaas heeft gegeten van hoe je moet zingen.

• Ria

Bear had geen controle over zijn ademsteun vanavond. Wat een zwabberaar. Hein had moeten blijven. Ik weet niet wat Willem nog van Bear verwacht. M.i. kan hij niet veel meer dan dat hij totnutoe heeft laten horen en laten zien.

• Ik

Ik had ook liever gezien dat Hein nog even was gebleven.

Ik vind hem meer gedreven dan Baer en normaal gesproken ook veel beter zingen ook al ging het vanavond niet zo top wat dat betreft. Vond het nummer dat Hein moest zingen ook niet ertoe bijdragen.

Daarnaast vond ik Hein ook niet het type om de Joseph te worden….maar dat doet niet af aan zijn kwaliteiten.

• GertZRA

Maak je niet zo druk. Bear vliegt er vanavond nog wel uit…

• Marco

Ach mathijs is wel mijn type man… maar goed

Ik vind dat bear absoluut had moeten vertrekken! Op het moment dat hij stond te zingen had het voor mijn gevoel al opgegeven en ik vond ook dat dat in z'n ogen te zien was. Daar hou ik helemaal niet van.

En wat freek betreft onze 21 jarige oranje trots ( …. ). Ik vind dat het nu wel eens tijd gaat worden dat er iemand op het toneel gaat staan die meer van zichzelf gaat laten zien. De “opgeplakte” freek ben ik nu echt wel zat, hoe mooi z'n stem ook is. Van mij mag hij volgende keer wel is een liedje zingen waarbij z'n ogen, mond, de rest van z'n gezicht en stem wel eens rustig(er) in positie blijven.

Ik vond John behoorlijk goed vandaag, toch heeft hij mij niet geraakt zoals Paul de Leeuw dat zelf kan maar toch vond ik het echt goed! En de opmerking van Paul over dat het een liefdes liedje is vind ik echt grote bull shi't. Ik vond daarom de opmerking van Pia ook terecht. Als het voor hem een liefdes liedje is prima maar laat de rest zelf met het nummer aan de slag gaan!

De rest deed me niet zoveel. Ik vond Robin niet goed!

• Ik

Tja Freek, ik vind hem ook vaak “hetzelfde”….grote ogen, hangende onderkaak, wat mij betreft een beetje toooooooooo much….

John raakte mij wel, maar ik jank nogal gauw dus kan me voorstellen dat het wellicht aan mij lag, maar of iemand je wel of niet raakt is toch een persoonlijk iets…waar t om ging is dat ie zich dit keer in hield en niet ging belten en dat heeft ie laten zien: top! En ik hou van zijn geluid :)

Robin of Baer mogen er gerust uit. Ik hou niet van het geluid van Robin, zo opgeblasen stemgeluid als was ie een kikker, zoiets. Ik zou me aan zijn stem gaan storen tijdens een voorstelling van Joseph….

Nou, we zullen het zo wel zien wie zo de Sjaak is………spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Ik

@!#$ @!#$ @!#$, mijn favo Remko is eruit…….en hoe, wat een gave slotnoten heeft die jongen gegeven, zeg. Daar had die Robin niet tegenop gekund……………balen balen balen……

• Remko en mathijs

Ik zei et.. remko :D