Remko eruit

• Angie

Niet dus! Helaas is Remko er uit. Jammer, want ik vond hem geweldig zingen.

• Marco

En dat geeft maar weer meteen aan dat het nederlandse musical publiek totaal geen kijk heeft op het vak… Wordt er wel geluisterd en nagedacht of is het alleen maar “ wie ziet er het leukste uit in het meest vormloze lendedoekje”…

Ik vind het echt belachelijk.

Maar Freek daar en tegen stond met het heart of eclipse ( of zoiets ) er al een stuk beter bij. ( ware het niet dat z'n kaak nog steeds ergens in de kelder hing )

• Ed

Hoe groot de vakman Willem Nijholt ook is, je kunt met al je info en je know how ook teveel doorschieten in (Bijbelse) feiten.

Helaas is dat vanavond gebeurt, Robin had in deze sing off het veld moeten ruimen.

Zijn bereik is zoveel minder als die van Remko, qua stem stond hier gewoon veruit de beste vocalist. Wie kan zo'n eindnoot eruit persen na deze nagelbijtende finale ?

Ik denk dat het androgyne dat Remko over zich heeft trees uit de polder heeft Remko heeft doen wegstemmen.

Tja en wat Bear en Amir in Joseph naam er nog in doen, tja ik laat hier ff een stilte vallen ;)

• Polly

Het doet er toch niet toe wie er beter is, het gaat om de grootste concurrenten van John en Freek uitschakelen voor de finale. Zowel Remko als Hein hadden kwalitatief betere papieren dan Robin/Baer/Amir/Roy.

We denken hier toch niet serieus dat de stemming van het publiek hier eerlijk verloopt?

• Luuk

Maarrrrr Remko is geen Joseph!

Ja hij kan fantastisch zingen, echt geweldig. Beter dan de rest. Maar hij is geen Joseph. Op alle fronten niet.

Bij het popnummer van vorige week ging hij gigantisch onderuit..

Laat Remko nou maar lekker een grote rol in een prachtige drama musical spelen. Daar is hij veel beter op zijn plek en gaat die stralen!

• Meja

Nou, ik zie een Amir of zelfs Roy veel liever in de rol dan Hein of Remko hoor! Afgezien van het feit dat de laatste twee meer ervaring hebben!

Voor deze rol zie ik graag iemand met een jeugdige, innemende uistraling en het nu onderhand wel duidelijk dat Joseph geen stemacrobatiek vergt!

• Leonie

Ik was het er wel mee eens dat Remko eruit ging. Hij heeft idd een superstem dat is waar maar als je zag hoe Robin het nummer bracht en hoe Remko het nummer bracht, vond ik wel veel verschil in zitten. Robin leeft zich echt in het nummer in terwijl Remko stil staat.

• Dave

“Voor deze rol zie ik graag iemand met een jeugdige, innemende uistraling en het nu onderhand wel duidelijk dat Joseph geen stemacrobatiek vergt!”

Je slaat de spijker op zijn kop!

• Huile

Ja, dat denk ik wel. Met nog veel kandidaten in de race gaat het waarschijnlijk steeds om een paar procentjes verschil (of slechts tienden van). Misschien dat één van de kanidaten er boven uit steekt, maar de rest zwabbert waarschijnlijk allemaal rond de 12 procent.

• Huile

“Ik denk dat het androgyne dat Remko over zich heeft trees uit de polder heeft Remko heeft doen wegstemmen.”

Robin is toch zeker net zo androgyn. M.i. is de gezichtsuitdrukking van Remko te arrogant. En ja, als je hoofd in Nederland boven het maaiveld uitsteekt wordt je neergehaald.

Go Amir - Go-Go-Go. Zet de musicalwereld op zijn kop, laat van Lambaart zweten!