Op zoek naar een geschikte monoloog.

• Desi

Hallo,

ik ben 19 jaar en zoek een geschikte monoloog wat ik bij de frank sanders akademie kan doen zaterdag. Kan iemand mij helpen? Ik ben bang dat ik alleen de standaard monologen ken van 101 monologen en 2 minutes etc. weet iemand een site ofzo? Het moet niet te zware teksten zijn.

Groetjes

• Ginno

Hi Hester

Mijn naam is Ginno, ik ben 15 jaar.

Ook ik moet auditie doen voor de musicalschool. Nu ben ik ook een leuke monoloog aan het zoeken, maar tot nu toe niets wat mij aanspreekt gevonden.

Zou jij mij ook iets kunnen toesturen?

Alvast onwijs bedankt, groetjes Ginno

• Loiis

ik moet weten wat een monolooog is voor school

weet iemand waar ik dat goed kan vinden alvast bedankt ;)

• S

Kan iemand me tippen voor een sterke monoloog voor op de

toneel/kleinkunstacademie? Moet 7 maart auditeren.

Helemaal tof als je m kunt typen/kopieren/mailen

Thnx!

• Veronica

hey iedereen.

ik moet binnenkort ook auditie doen voor toneelschool. en ik heb een aantal monologen nodig. ik kan er echt geen vinden en ik zit in het buitenland dus naar de bieb of een winkel gaan zit er ook niet in. zou iemand please een monoloog kunnen sturen of hier plaatsen.

thanks!

• karin

hoi,

goed zeg dat je door bent,welke monoloog heb jij gebruikt?

mijn dochter is 15 en gaat auditie doen voor de Willem Nijholt Academie,zij zoekt ook nog iets geschikts.

als je iets weet…….iets lichts ze is nog jong.

groetejs

• Bettina

Hee allemaal,

ik heb net mn aanmeldingsbrief voor een drama-opleiding de deur uit gedaan en wacht nu op reactie. Ik weet dat ik een monoloog moet gaan doen, maar ik vind het moeilijk om er 1 te vinden. Heeft er iemand een stuk voor mij (mij = meisje, 18 jaar), dan mag je me mailen :]

Groetjes!

• karin

hoi hester.

zou je mij kunnen zeggen wat voor een monoloog je hebt gebruikt?

of evt doorsturen ?groetjes Karin

• Mirte

Hallo

Over twee weken moet ik auditie doen bij Fontys.( musicalopleiding) . Ik zoek met spoed een goede monoloog . Wie weet wat geschikt is en heeft voor mij iets liggen .

Mirte

• maartje

Hee allemaal!

ik heb 25 maart auditie voor opleinding Artiest drama

en moet een monoloog van minstens 3 minuten

maar ik kan echt helemaal niks vinden op internet niet, de bieb niet echt nergens..

dus als iemand wat weet mail het me alsjeblieft!

Greetz,