kinderen verbannen uit theater !!!

• Miss Piggy

Misschien is het net andersom, dat je in Londen geen jengelende kinderen hebt aangetroffen en in Nederland in overvloed??? ;)

• Me2

Komt op hetzelfde neer, I can care less.

Miss Piggy schreef:

>

> Misschien is het net andersom, dat je in Londen geen

> jengelende kinderen hebt aangetroffen en in Nederland in

> overvloed??? ;)

• Miss Piggy

couldn't :p

• Me2

Whatever.

Miss Piggy schreef:

>

> couldn't :p

• Lúùk

Ik heb het in London juist véél erger mee gemaakt..

Bij Mary Poppins zat een gezien gewoon compleet te picknicken naast ons..

De moeder haalde steeds meer uit haar tas en de kinderen gingen om steeds meer vragen en steeds luidruchtiger eten!

Oke hierbij ligt het weer aan de ouders. Maar ik bedoel alleen te zeggen dat de Londonse theatercultuur weer heel anders is. Bij veel voorstellingen mag je gewoon de drank mee de zaal in nemen en is de bar tijdens de voorstelling gewoon open. (wat resulteerde in mensen die tijdens de voorstelling even snel een biertje gingen halen.. )

• Tommey

Dat moeder steeds meer uit haar tas haalde….. dat is waarschijnlijk omdat het de understudy van Mary was. Ze kon haar rol niet loslaten!

• Sacco

Ik heb niet de hele discussie gelezen, maar weet wel het volgende:

Ik werk in het onderwijs en ga minstens 1x per jaar naar het theater toe met een hele klas kinderen. Daar zijn dan nog veel meer klassen van andere scholen.

En het maakt verschrikkelijk veel verschil of je met je klas van tevoren hebt gesproken over theateretiquette of niet. Het verschil met tv-kijken bespreken is voor mij een hele effectieve manier geworden.

Helaas doen niet alle leerkrachten dat en dus ook niet alle papa's en mama's. Maar dan doordenkend: in hoeverre kennen de papa's en mama's (en de leerkrachten) de theateretiquette???