Jamai in Les Mis

• Meja

Hear hear!!

• Vinaigre

Als je structureel vals zingt hoor je sowieso niet op het podium thuis.

Iedereen kan er wel eens een keertje naast zitten, da's vervelend en het mag eignelijk niet, maar het kan gebeuren. Maar als je als uitvoerend artiest een voorstelling/optreden daardoor verkloot dan mag je daar best een douw voor krijgen. M.i. heeft het publiek daarin ook een taak. Als het echt de spuigaten uitloopt dan ga je in de pauze (niet na de voorstelling, tenzij het drama zich na de pauze afspeelt) je geld terugvragen. Je geeft dan aan de producent een signaal af dat je voor je dure geld niet in de maling genomen wilt worden, Maar of het NL publiek daar geschikt voor is, is een tweede…

Maar waar ik me het meest aan stoor is dat zo'n oelewapper als Jamai gepresenteerd wordt als de grote Marius, terwijl hij nog niet eens de helft van de voorstellingen speelt. Het is precies zoals Dave al zei: als je als ‘grote’ naam gepresenteerd wordt moet je er ook voor zorgen dat je zeker vijf keer per week opgaat. Maar ja, dit is Nederland, hier krijg je ook met een halfbakken instelling een staande ovatie.

• Huile

Je bent mild Vin, je neemt al genoegen met vijf keer?

• Huile

Helemaal mee eens. En de vakantieduur in VS is ook lang genoeg: twee weken! Hup, aan het werk!

• Vinaigre

Nou vooruit dan, nog een matineetje erbij

• Miss Piggy

Nou, ik ben wel dol op mijn vrije dagen hoor…. wanneer moet ik anders mijn huis poetsen…..

Nu is mijn werk ook niet mijn hobby, wellicht dat dat iets uitmaakt… ;)

• liesje

jamai zal vast wel een goede reden hebben waardoor hij zo weinig speelt.

ik ben 1 mei naar les miserables geweest en had jamai wel. en ik kan zeggen dat hij heel erg goed was. dus al dat geklets dat hij 1e cast zou zijn omdat hij jamai heet en bekend is bij het publiek is echt grote onzin.

• Vinaigre

In het land der blinden is eenoog koning…

• Margo

Volgens mij ben jij, Vinaigre, die koning! Ik heb van jou alleen maar negatieve posts gelezen over Jamai. Hij heeft niet voor niets een Award gewonnen voor beste mannelijke bijrol!

Van jouw posts krijg ik steeds een vieze smaak in mijn mond want het riekt heel erg naar stemmingmakerij!!

• Vinaigre

Ach ja, wederom een blinde fan die het opneemt voor onze deeltijd-Marius.

Ik zou zeggen: ga lekker chatten met Jamai op de Telegraaf-site, met de ‘deskundige’ vragen van Wilma Nanninga.

En als je een vieze smaak in je mond krijgt van mijn posts,

tja, da's jouw probleem…