Heerlijk als je gewoon kan genieten van een avondje musicals op tv
en ik heb echt genoten
Jeetje Vinaigre wat een gedoe weer..
Zo laag was het niveau toch niet?
Ik was er bij op de avond en ik heb zo af en toe een klein vals nootje gehoord.
Het was nergens echt vals, uit de maat of mislukt!
Het was gewoon een leuk avondje uit met de leukste musicalliedjes van komend seizoen.
Het was een buitenconcert, zonder echte lange en goede repetities.
Dus alsjeblief Vinaigre, zeur eens niet zo. Ik vond dit hoogstaander dan sommige genante, tenenkrommende en teleurstellende musicals die ik gezien heb… (en dan weet je best op welke musical ik doel..)
Even mijn bijdrage:
High School Musical: Alles wat al gezegd is; onbegrijpelijke casting, waardeloze muziek… ik denk niet dat dit een succes gaat worden, zelfs niet bij de doelgroep! De show mist leuke muziek, aantrekkelijke spelers, etc.
Footloose: Leuk! Kan niet anders zeggen! Die Talita geweldig en die William danst en zingt tegelijkertijd op hoog niveau, wat ik erg knap vind! Dat zie je niet vaak in Nederland! Jammer van de immer talentloze Kim-Lian… Kan die niet nog wat meer gaan moederen thuis? Dat kind is amper 2 maanden ofzo.. ;-)
Joseph: Performance vond ik ok. Vind alleen, in tegenstelling tot het merendeel hier, die Renee van Wegbergen geen goede zangeres en dat vind ik eigenlijk al sinds ze Sterrenjacht won bijna 4 jaar geleden. Vind haar zang geforceerd en onnatuurlijk; met echt zo'n zware ‘soulklank’. Vind haar uitstraling ook niet leuk! Nee, ik ben geen fan van deze dame…
Cabaret: Ellen Evers, die ik geweldig vond in alles wat ik van haar gezien heb, viel hier qua zang wat tegen, vond ik. Al met al vond ik haar optreden leuk en ben wel benieuwd naar haar vertolking! Die Sven nogwat vond ik ok. Maar wat een lelijk hoofd heeft die man zeg! Sowieso begrijp ik nog steeds totaal niet waarom die musical na amper 2 jaar opnieuw opgevoerd wordt!
Sound of Music: Vind Wieneke Remmers, ondanks dat ik haar niet top vind, beter zingen dan wat ik tot nu toe van haar heb gehoord en vond de kinderen, Liesl en Von Trapp het ook goed doen!
Op hoop van Zegen: Ben Cramer is een prima zanger maar het lied ging nergens over.
Sunset Boulevard: Pia Douwes in topvorm. Ik denk dat ik haar 100 keer liever in de rol zie dan Simone Kleinsma.
Anatevka: Ben dol op Henk Poort maar wat een waardeloos optreden zeg! Ik vond niets eraan goed! En dat terwijl ik de voorstelling 10 jaar geleden fantastisch vond! Ook qua cast!
Dirty Dancing: geweldige dans, matige zang (vooral van die ‘ik zet even een supermannelijke en diepe stem op-zanger’.)
Les Miserables: Vreemde nummerkeuzes voor zo'n festival, maar dat heeft denk ik te maken met het feit dat alleen deze 3 artiesten vrij hadden. Vind het herbergierstel opzich wel leuk op elkaar ingespeeld! Moet toch altijd wel lachen om Carlo Bozhart, al is hij geen goede zanger.
Verder vond ik Chantal Janzen niet professioneel overkomen als presentatrice en blijf ik Frits Sissink, hoewel beter dan eerst, nog steeds geen type voor dit soort programma's.
Dag Luuk, als ik de reacties zo lees, blijken er meer mensen te zijn geweest die niet zo te spreken waren over het niveau van de sing-a-long. Dan ligt het gelukkig dus niet aan mij. Maar goed, ieder z'n smaak zullen we maar zeggen.
Ik ben trouwens benieuwd in welke productie jij volgend seizoen staat.
Maar wat kan je daar dan aan doen??? Boos worden??? vind ik zonde van mijn tijd en je veranderd er toch niets aan. Ik probeer zoveel mogelijk van de musical te genieten en kijk en luister dan maar naar de dingen die ik wel leuk vind. Overal zit wel eens iets bij wat je niet leuk vind maar om me daar nu druk om te maken? Nee, want je hebt er toch niets aan ze luisteren echt niet naar ons.
Dat wil ik best vertellen hoor. Na 17 jaar stop ik ermee. Ik heb prachtige momenten meegemaakt, veel mooie mensen leren kennen. Samen uitbundig gelachen en ontstellend gejankt. Gestaan in bouwvallige patronaatsgebouwen voor een man en een paardenkop tot een uitverkocht Carre. Ik heb een geweldige tijd meegemaakt en die pakt niemand mij meer af…
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?