Mijn mening over vanavond:
Roy: Kwam een stuk mannelijker over dan ik tot nu van hem heb gezien. Prima gezongen en spel was ook goed. Het nummer blijft helaas slecht.
Freek: Niet de rockstem die bij dit nummer toch wel nodig is vind ik. Buiten dat goed gezongen. Vind hem alleen vrij arrogant overkomen.
Remko: Preachtig gezongen, maar niet interessant om naar te kijken. Moet dus werken aan zijn spel.
Adriaan: Duidelijk een amateur. Erg overdreven geacteerd, bijna melodrama. Zang ook niet goed.
Hein: Ik weet dat hij veel beter kan zingen. Ik vond het wel mooi klein gehouden, maar weet dat hij beter kan.
Robbert: Echt zo'n typisch leeg schownummer. In geen enkel opzicht bijzonder gedaan.
Mathijs: Mooi gezongen en gespeeld. Helaas vreselijke Engelse uitspraak.
Robin: Leuk gedaan. Spel was goed, zang een stuk minder.
Baer: Mooi gezongen, af een toe iets te overdreven gearticuleerd. Vind alleen dat hij een vrezelijke lege uitstraling heeft.
Amir: Heeft me qua zang verast. Vind hem alleen een nare uitstraling hebben. De charme waar de jury het over had zag ik echt niet.
John: Mooi gedaan. Lekker gezongen.
Wat mij betreft staan Adriaan en Robbert in de Sing Off en gaat Robbert naar huis, omdat hij totaal niks met het nummer heeft gedaan.