Jim Bakkum Hairspray

• Jowie

Net op shownieuws dat Jim Bakkum waarschijnlijk in de musical Hairspray gaat spelen als link larkin.

• remco

ik had nog enige hoop dat het niet zo gebeuren, maar die hoop is zojuist naar de klote geholpen…..

nu nog kim lian als tracey , loeki knol als mrs van tussle,en het plaatje is weer compleet ….

laten we hopen dat shownieuws het (voor de zoveelste keer ) mis heeft !

• Tim

Er is een verschil tussen zeuren en willen zeuren.

Jim is als persoon toch al simpelweg perfect voor de rol van Link. Popsterretje dat via tv naar de top word gestuwd? ;-)

• Polly

Albert Verlinde had het ook al in Rtl Boulevard verteld, dan zal het wel kloppen ;-)

Laat Jim even met rust, hij moet zichzelf spelen, dat zal hem wel goed af gaan: We hebben grotere zorgen. Martin Michel als regisseur / choreograaf bijvoorbeeld.

Dat betekent dat we weer een ‘eigen originele productie’ krijgen… Dat lijkt me erger dan dat Jim niet goed zou zijn voor de rol.

• remcow

het is niet zeuren hoor, het is gewoon mijn teleurstelling uiten in het feit dat er zoo weinig originaliteit wordt ingezet voor een musical die gewoon heel leuk KAN zijn..

er zijngweoon philips haardrogers die een minder monotoon geluid produceren als jiiiiiiiiiim

• Leonie

het is wel waar bij albert verlinde zijn het wel elke keer dezelfde personen die een hoofdrol krijgen (Jim en Kim-Lian)

• Miss Piggy

Als je mensen onder contract hebt, kun je ze ook beter aan het werk houden dan salaris betalen voor niks doen. :)

• angel

Ja, maar als je je publiek steeds dezelfde eenheidsworst voorzet, zijn die dat op een gegeven moment wel zat !

• Miss Piggy

Dan is het voor het publiek maar te hopen dat die contracten snel aflopen….

Blijkbaar komen er toch nog steeds genoeg mensen naar het theater.

• Mo

Het is net een vereniging. Zo gezellig!