Jim Bakkum Hairspray

• Piet

Dus het is “onze” eigen schuld.

Als we massaal NIET naar de voorstellingen gaan waar Jim in speelt, is het zo afgelopen, en zal een ander de hoofdrollen gaan doen.

(we hebben nog: Boris, Joel, Herman…….)

• Meja

In dat geval zou ik zeggen; op naar de McDonalds, Kim Lian!!

• Angie

Ik had liever dat Jim in geen enkele musical een rol zou spelen. Niets tegen die jongen persoonlijk, maar zijn zang trek ik echt niet.

• Sarah

Albert zei ook dat er voor de vrouwelijke rollen een open auditie plaats zou vinden.. Iemand een idee of daar al meer over bekend is of komt dit nog?

• Miss Piggy

Wellicht is het handig om de site van V&V in de gaten te houden. In het verleden kon je daar alle audities terugvinden.

Je kunt natuurlijk ook altijd een “open sollicitatie” sturen met een cv. Dat werkt bij “gewone” bedrijven, dus waarom zou dat hier niet werken?

• Huile

Bij van den Ende werkt een open sollicitatie in elk geval, dus idd, waarom niet bij V&V?

• Patricia

heb altijd al heel graag hairspray willen zien al voor de film kwam

maar toch sla ik hem dit keer over ik ga echt niet naar jim als link kijken

meteen me hele avond naar de filisteinen

• Polly

Jij laat de kans om een goede musical te zien schieten vanwege een bijrolletje? Link is echt niet zoveel op het toneel.

• remcow

ik denk dat een heleboel mensen deze kans een mooie musical te zien laten schieten!

simpelweg omdat het bij v&v ontbreekt aan variatie en kwaliteit …

wil niet zeggen dat joop altijd topwerk afleverd , maar in ieder geval beter !

en trouwens link is best een leuk bijrolletje hoor met een paar liedjes, en die wil ik nu ook net niet door jim verneukt hebben …

• Polly

Ik denk dat die heleboel mensen wel meevallen. Grease & Fame hadden een zaalbezetting van 90 -95%. Dat zal toch echt wel deels aan Jim te danken zijn.

V&V speelt in op wat mensen willen zien. Niet artistiek, maar wel zakelijk. En V&V produceert daarnaast ook meer eigen producties, Doe Maar!, Tita, Hamelen etc.misschien niet de meest originele ideeën, maar wel wat het publiek wil zien, want deze producties zaten ook goed vol.

Daarbij ontbreekt het V&V niet aan variatie, V&V legt zich toe op een bepaald deel van de markt, dansmusicals en familiemusicals. Wat is daar mis mee? Als Stage Entertainment zich vastbijt in de spektakelshows, dan moet je toch wel wat anders doen om de markt gezond te houden?