Dus het is “onze” eigen schuld.
Als we massaal NIET naar de voorstellingen gaan waar Jim in speelt, is het zo afgelopen, en zal een ander de hoofdrollen gaan doen.
(we hebben nog: Boris, Joel, Herman…….)
ik denk dat een heleboel mensen deze kans een mooie musical te zien laten schieten!
simpelweg omdat het bij v&v ontbreekt aan variatie en kwaliteit …
wil niet zeggen dat joop altijd topwerk afleverd , maar in ieder geval beter !
en trouwens link is best een leuk bijrolletje hoor met een paar liedjes, en die wil ik nu ook net niet door jim verneukt hebben …
Ik denk dat die heleboel mensen wel meevallen. Grease & Fame hadden een zaalbezetting van 90 -95%. Dat zal toch echt wel deels aan Jim te danken zijn.
V&V speelt in op wat mensen willen zien. Niet artistiek, maar wel zakelijk. En V&V produceert daarnaast ook meer eigen producties, Doe Maar!, Tita, Hamelen etc.misschien niet de meest originele ideeën, maar wel wat het publiek wil zien, want deze producties zaten ook goed vol.
Daarbij ontbreekt het V&V niet aan variatie, V&V legt zich toe op een bepaald deel van de markt, dansmusicals en familiemusicals. Wat is daar mis mee? Als Stage Entertainment zich vastbijt in de spektakelshows, dan moet je toch wel wat anders doen om de markt gezond te houden?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?