Wie kent dit bekende klassieke muziekstuk (link inbegrepen)?

• rudi

De eerste link deed het niet. Ik ga het weer proberen.

• rudi

Met deze link heb ik een hoofdscherm en dan???

• rudi

Dus als je antwoord wilt zul je duidelijker moeten zijn.

• elisabeth

De tweede link doet het bij mij wel (in tegenstelling tot de eerste) maar ik ken het niet.

Maar als niemand het weet (of degene die het wel zouden weten de link niet kunnen openen ;)) kan je het natuurlijk ook nog altijd aan rtl vragen.

• rudi

De 2e link doet het wel, maar dan heb je nog 4 keuze mogelijkheden. Paul moet gewoon duidelijker zijn en het exacte fragment linken. Dan krijgt hij zo het juist antwoord

• Paul

Ik kopieer en plak de link gewoon steeds. Elisabeth gaf net aan dat zij hem wel ziet. Ik zal het nog eens doen:

http://www.rtl.nl/components/shows/soyouthinkyoucandance/miMedia/2008/week39/do20.194458.public.So_You_Think_You_Can_Dance_4.xml

Anders kun je, als je wil, ook het volgende doen:

* Ga naar www.rtl.nl/shows/soyouthinkyoucandance

* Klik op ‘gemist’

* Klik helemaal links op de show van 25 september jl.

* En dan dus doorklikken naar 29:39 en 32:15

Hopelijk kun je het nu wel zien!

• Paul

Mijn eerste links waren direct de uitzending in kwestie, Rudi! Het lag dus niet aan onduidelijkheid van mijn kant maar misschien dat hij gewoon niet goed genoeg (in jouw browser) werkte. Gebeurt wel eens vaker, hoe vreemd ook.

• Polly

Ik kan het ook zien, maar ik denk dat de onduidelijkheid zit is dat Rudi één van de 4 uitzendingen onder het filmscherm wil aanklikken voor het fragment, terwijl Paul bedoelt, dat zodra het reclamefilmpje geweest is en de uitzending van de link start je of het programma moet kijken tot je in de 29e minuut en 32e minuut ziet of dat je met je muis de tijdsbalk naar de 29e en 32e minuut versleept. Dan kom je inderdaad een stuk klassieke muziek tegen, wat ik helaas ook niet ken.

• rudi

Sorry…ik zal wel digibeet zijn…ik snap hem niet

• Polly

Wat doe je dan precies, en wat zie je op je scherm?