Wie kent dit bekende klassieke muziekstuk (link inbegrepen)?

• rudi

Sorry… Paul stelt de vraag. Laat hij het maar voorzingen of een goed link geven. Dan beantwoord ik zijn vraag

• Paul

Hoewel ik je dankbaar ben en het tof vind dat je een poging wil doen om mij te helpen, vind ik het apart dat je doet alsof ik onduidelijke vragen stel en je in de war breng. Ik heb de link 2 keer gegeven en daarna vermeld dat mocht het niet lukken het ook anders kan. Zoals ik al eerder schreef:

Ik kopieer en plak de link gewoon steeds. Elisabeth gaf net aan dat zij hem wel ziet. Ik zal het nog eens doen:

www.rtl.nl/components/shows/soyouthinkyoucandance/miMedia/2008/we…

Anders kun je, als je wil, ook het volgende doen:

* Ga naar www.rtl.nl/shows/soyouthinkyoucandance

* Klik op ‘gemist’

* Klik helemaal links op de show van 25 september jl.

* En dan dus doorklikken naar 29:39 en 32:15

Hopelijk kun je het nu wel zien!

Groet,

Paul

• Polly

Mijn oprechte excuses dat ik probeerde te helpen.

Ik zal het niet meer doen.

Paul, succes.

• Tim

Vind je zelf ook niet dat je nu een beetje de arrogantheid zelve uithangt?

• Paul

Ach, Polly en Tim, ik daag onze vriend (uiteraard nog steeds in alle vriendelijkheid) uit om de twee fragmenten te beluisteren en dan direct met het antwoord op mijn vraag te komen. Want dat kan íe dus(!!)

Ik heb hem nu twee keer een andere optie gegeven om en ieder mens met een internetverbinding, een video- en geluidskaart kan het fragment zo zien!

• Daniel

ik vind van niet

• Paul

Who cares? Serieus!

• BlonTje

nou het is toch wel erg ik ben blond en snapte het meteen ook de link werkte hier alleen ken ik het nummer weer niet oke das dan een min puntje :)

• Piet

Echt arrogant is Rudi. Hoe kun je nou van te voren zeggen dat je een muziekstuk kent. Weet je hoeveel muziek er geschreven is?? Niemand zal ooit alle (klassieke) muziek kennen, er is simpelweg te veel van om in een mensenleven te beluisteren.

• wilma

Is dit wel een bekend klassiek muziekstuk? Het doet mij meer denken aan een soort eigentijdse salon muziek door goed geschoolde klassieke musici. Zoiets als lang geleden Theo Olof maakte met de LP Opus Popus. Je zou kunnen zoeken naar een goede vioolsolist die eigen muziek maakt of een deel van een klassiek orkest dat eens wat anders dan anders doet.