Wie kent dit bekende klassieke muziekstuk (link inbegrepen)?

• rudi

Wat ik heb gehoord is zeker geen bekend klassiek stuk. Je vraagstelling klopt dus al niet, tenzij ik een verkeerde link heb. Polly… je hoeft mij niet te helpen. Vragensteller vraagt in aanleg om een bekend klassiek stuk. Daar zit dus de fout

• rudi

Ja…ik ben arrogant. Nogmaals de vraag was….een bekend klassiek stuk. wat ik gehoord heb is zeker niet bekend klasiek.

Geloof me…als het wel bekend was had ik het zeker herkend..da's mijn vak.

• rudi

Er wordt gevraagd om een bekend klassiek stuk, dat is het niet. Gegeven het feit dat de eerste link NIET werkte, ging ik er vanuit dat de 2e link ook niet goed was, temeer daar Paul vraagt om een BEKEND klassiek stuk. Dat is het dus niet.

Mag je mij arrogant noemen, maar als er hier 20 links worden geplaatst met WEL bekende klasieke stukken dan geef ik minimaal 18 keer wel het juiste antwoord. Test me maar.

Als er 1 arrogant is, is dat Paul die bij voorbaat weet dat dit een bekend klassiek stuk is.

• rudi

Nee…dit is geen bekend klassiek stuk. Helemaal eens dus.

• rudi

http://musical.prikpagina.nl/read.php?f=478&i=94290&t=94285

Is ook erg serieus te nemen

• Paul

Wat ben jij een treurig mannetje zeg! Ongelooflijk!! Ben jij altijd zo betweterig en als je je zin niet krijgt, wijs je dan voor het gemak maar even iedereen behalve jezelf, terecht of niet?

En mij arrogant noemen omdat ik ‘bij voorbaat zou weten (!!) dat het een klassiek nummer betreft’ is triester dan triest!

En dat je mijn ‘Febo-reactie’ niet begrijpt als reactie op de voorgaande post, daar kan ik ook niets aan doen!

Ik zou zeggen; test JEZELF vooral (en een dikke ‘GAAAAP’ voor die opmerking). Op sociale omgangsvormen welteverstaan. Maar waarschijnlijk zijn die volgens jou dik in orde!!

• Paul

Hoi Wilma!

Dat wat je zegt van die salonmuziek kan ik me voorstellen. In deze uitvoering klinkt dat zeker zo. Maar wat ik al aangaf, de versie hoe ik hem ken, is alleen maar met strijkers. Dit stuk is vaak te horen in verschillende programma's en radioshows.

Bedankt voor je advies!

• rudi

Wie begon er ?? :+

• rudi

Als je eerste link goed was geweest , was er vermoedelijk niets aan de hand geweest.

Goed we weten nu dat ik een misselijk mannetje ben. Waar plaatst dat gegeven jou dan??

Ik wil je overigens nog steeds graag helpen hoor.

• Paul

'Misselijk' heb ik je nooit genoemd. ‘Treurig’ was het woord! ;-)

Maar goed! Laten we het verder vriendelijk houden.

En bedankt voor je aanbod!

Peace!