Wie kent dit bekende klassieke muziekstuk (link inbegrepen)?

• Vinaigre

Ach ja, een topic van ruim 40 posts is altijd wel interessant om op te reageren cq. tegenaan te bemoeien… Vooral omdat de vraag waarom het allemaal ging nergens toe geleid heeft. Paul is niks wijzer geworden en bij jou voelde ik dat bijna iedere ader in je nek op springen stond… ;)

• Huile

Je bedoelt zoiets?

http://www.iphoneclub.nl/3472/muziekherkenning-met-listen-op-de-iphone/

En anders MusicDNA. Ik vrees alleen dat klassieke stukken (hoe bekend ook) nog niet geanalyseerd zijn…

• Paul

Hmmm, ik zal eens een vriend vragen die nogal Apple-minded is!

Bedankt voor de tip!

• rudi

Nogmaals, ik weet totaal niet wat het kan, wat de mogelijkheden zijn, hoe het werkt, maar als dit (toekomst)mogelijkheden zijn is het natuurlijk een heel mooi middel.

Gr.

Rudi

• rudi

Is dat zo…. ??? Blijkbaar heb jij dan de behoefte om na die 40 ook nog even te reageren. Wat vind je cardioloog daarvan ???

• rudi

En o ja…. die aders zijn misschien de charme van mensen die hun nek durven uit te steken en anderen graag willen helpen. Altijd wat sympathieker dan mensen die alleen maar in de wachtkamer zitten, acherover leunen en de enige bijdrage die ze leveren is venijn.

Maar ja….. Nomen est Omen…je kent jezelf dus verrekte goed.

Blijf wel goed water drinken, want al die azijn door je afvoerkanaaltje breekt de boel behoorlijk af en dan wordt de uroloog vast heel blij met je.

• BlonTje

Jezus wat kan jij zeuren pffffffff

• rudi

Wat kun jij zeuren!! Als mensen mij aanvallen, mag ik daar niet op reageren??

• rudi

O ja…Blontje is met een D

• rudi

Paul kon ook niets wijzer worden want de insteek was verkeerd. Hij vroeg om een bekend klassiek stuk. Dat is het zeker niet. Het is hoogstens een bekend stuk met enigzins klassieke invloeden. Jij herkende toch ook geen bekend klassiek stuk ??