Geef die rol toch gewoon aan Freek’ in AD

• BlonTje

ja?? kan toch? gelukkig hebben we verschillende smaken anders werd het een beetje eentonig toch?

ik vind John en mooie jongen met een goede stem maar dan komt er zo`n air over hem heen en dan vind ik het ineens een stuk minder.

• just me

Ik vind dat Freek te veel ‘Air’ heeft. Ik heb niks met die jongen. Amir vind ik wel wat hebben en John is gewoon heel goed

• fibi

Kijk dat John in de sing-off stond is natuurlijk volkomen belachelijk!Deze jongen zingt zooo zuiver ten opzichte van n Robin(die er leuk uitziet,maar dat alleen trekt ook geen volle zalen..)En Amir heeft van nature niet de kwaliteiten om 7 a 8shows te trekken(per week) Nou hoop ik aan de ene kant dat John het word met Freek als alternate..En aan de andere kant weer niet want dan is Tarzan n goede alternate kwijt..

• Leonie

ik had het ook nooit verwacht john in de sing off! gelukkig stemde willem amir eruit en niet john

• Crientje82

Echt belachelijk….!!

John in de sing-off en Roy, Robin en Matthijs door…

Is weer duidelijk dat de mensen (pubers) stemmen voor de koppies

en niet voor wie beter is qua zang ed.

• fibi

Ben ik met je eens!!Echt ongeloooflijk!

• BlonTje

Oke ik had nooit verwacht dat Johan in de sing off kwam haha schrok me dood want ik denk dat de finale john - freek wordt maar misschien is het ook wel extra zo gedaan zodat het niet opvalt want we hebben willem nog die iemand kan redden en dat wist ik wel zeker dat het John zou worden en Amir wist het ook :)

• maud

ik was ook stomverbaasd dat John in de sing-off stond. Gelukkig dat Willem hem heeft gered. Ik heb zelf de indruk dat Willen heel goed weet dat jongens als Freek heel erg ‘varen’ op hun uiterlijk en weten dat er een enorme schare bakvisjes willen dat hij wint omdat hij zo'n lekker koppie heeft (is niet mijn mening hoor!). Ik denk echt datwanneer Freek in de sing-off komt Willem hem eruit kickt. Maar helaas acht ik de kans zeer klein dat hij in de sing-off komt want daarvoor heeft hij te veel fans. Ik zou het véél beter vinden wanneer de jury gaat beslissen wie de finale wint en niet dit in handen laten van fanatiek stemmende groepies.

• Crientje82

Inderdaad ben het helemaal met je eens Maud,

het panel moet maar gaan bepalen wie de finale wint.

Want deze sing-off heeft duidelijk laten zien dat je dat

niet kan overlaten aan de mensen die smsen.

Nou ja, in ieder geval niet aan de meeste mensen…. ( lees: bakvissen )

• Imara

Ja maar dat is helaas altijd zo :( Met het songfestival gaat ook niet de beste/degene die het meest geschikt is voor het buitenland, door.

Bovendien vind ik een roy of robin geen leuker koppie hebben dan een john.