mooi titel voor dit topic, kom ik gelijk bij mijn punt:
DIT kan dus echt niet….
kritiek prima, maar graag wel een beetje respect voor je medemens.
ongeacht wie je favoriet is, ik vind de manier van reageren hier ver beneden peil.
Wat schrijven hier toch een ongelovelijk trieste mensen op het forum, met name van die mannen die denken alles beter te weten, zeker thuis niets te vertellen dat je je op deze manier af gaat reageren, echt sneu hoor, laat iedereen toch in zijn waarde en als je denk het beter te kunnen ga je er toch lekker zelf staan.
En als je vind dat Freek teveel bakvisfans heeft stem je toch zelf op degene die je beter vind.
Hallo,
Hier weer iemand die Freek de best vindt. Dus ik verwacht wel weer tegen reactie's haha
Mijn favoriet is Freek..Waarom?
-ik vind dat ie een goede stem heeft en zingt vrijwel altijd zuiver.
Dat kun je niet van iedereen zeggen. (Luister de liedjes
maar een terug met koptelefoon.)
- Freek is ook een van de enige, na mijn mening, die goed blijft
zingen tijdens het dansen.
John hebben we volgens mij nog niet zien dansen en zingen tegelijk. jammer dat hij die kans nog niet gekregen heeft. want hij heeft een hele goede stem.
- Hij heeft een geweldige expressie op zijn gezicht, Ik vind dus wel dat je van zijn gezicht leest wat hij zingt. Zelfs achter in de zaal.
Dat zie ik bij Roy bijv niet. bij hem leest ik alleen enthousiasme. Ook leuk!.
Maar niet als je een gevoelige akte moet spelen.
Ik vind dus dat Freek de goede combinatie heeft. Ook denk ik dat hij de productie kan dragen. Hij speelt nu min 5 keer per week.. en moet ook nog dit programma voorbereiden.
Daar heb ik recpect voor!
Maar goed….ieder zijn mening. Daar ben ik me van bewust. Tot nu toe heb ik nog niet gestemd vind het voor mijzelf onbelangrijk.
Ik heb geen verstand van technieken, ik kan dat wel eens navragen aan mijn nichtje. die krijgt les van diezelfde leraren waar Freek ook les van gehad heeft.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?