Op zoek naar Joseph

• Vinaigre

Tja, da's voor jou een vraag en voor mij een weet… ;)

• rudi

Ik heb gezegd dat ik klassieke stukken herken. Ik herkende het niet…dus NIET klassiek. Moeilijk??? Lees het nog eens na…maar je begint wel af te takelen.

DIT WAS GEEN KLASSIEK STUK . Bewijs me dat het WEL klassiek was…

Succes… ( sukkeltje)

• rudi

Ik weet hem spreekwoordelijk ook

• Vinaigre

Kan je niet hebben, hè… dat ik een gevoelige snaar bij je hebt geraakt, namelijk dat je niet onfeilbaar bent (ook al denk je van wel).

• BlonTje

Hahahahahaha ;)

• Ria

Ik denk dat jij een gehoorapparaat nodig hebt Rudi !!!!!!

• Anne

Jongens, jongens, doe eens een keer volwassen!

Freek is goed. John is goed en heeft een betere stem vind ik. Freek is misschien meer een type Joseph.

Maar om nou te zeggen dat John continue onzuiver zingt :O Dat is echt belachelijk.

• Anne

Ik bedoelde natuurlijk continu, voordat mensen daar weer over gaan vallen….

• BlonTje

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa precies ;) ze zijn allebei goed en zien er nog leuk uit ook dusssssss waar praten we over ;) oke ik heb John nog niet gezien in een musical maar op tv is die goed en ja Freek vond ik ook echt goed in Lemis !!! en heerlijk om naar te kijken ;)

Oeps had jij een spel fout !!!!!! OMG dat kan echt niet hier hoor ….. hahahahaha

heerlijk ik heb altijd spelfouten maar ja ben BlonT dus ik mag dat. Laat ze maar komen hahaha :)

• Piwt

Dat vind ik wel een erg bekrompen manier van luisteren, alleen naar zuiverheid.

Dat heeft ook niets met een klassieke manier te maken, het gaat uiteindelijk maar om 1 ding: raakt het gezongene zijn publiek. Het is erg de gewoonte van medemusici om er allerlei technische meetlatten langs te leggen, maar emotie is echt het enige waar het om gaat. (ja, ik ben ook musicus, ik weet waar ik het over heb)