Op zoek naar Joseph

• Meja

Sorry Rudi, maar je laat keer op keer zien dat je absoluut GEEN verstand hebt van zang! Robin is namelijk misschien wel de slechtse zanger van alle 10 (!!) de kandidaten!

Overigens deel ik je mening over Freek nog enigzins. Ik vind hem namelijk ook niet heel slecht zingen, maar vind niet al zijn maniertjes even geslaagd!

• Meja

Wat mij betreft ook (al zat ik er niet tussen).

Iemand die opschept over een ‘absoluut gehoor’ en vervolgens een (overigens leuke) artiest die in alle shows bijna CONSTANT vals zong (en ik heb het niet over rekbaar vals maar KRAAIvals!!) als zuiver zingend bestempelen, kan ik helaas niet serieus nemen!

• rudi

Beste Meja…zullen we eens intiem mailen?? Dan vertel ik je mijn opleiding, mijn CD's de orkesten met wie ik gewerkt heb, de podia waar ik gestaan heb ( internationaal ) het feit dat ik meerdere koren dirigeer, zangles geef, noem nog een paar bekende namen.

Ik beging in eerlijkheid en daarna mag jij je achtergrond vertellen.

• rudi

Dat mag je bekrompen vinden, maar ik vind het wel de absolute basis. Als iemand onzuiver zingt zijn, wat mij betreft alle andere (terechte) aspecten die jij noemt, al ondergesneeuwd.

Hoe kan iemand die niet zuiver zingt je in je hart raken?? Ik weet het niet..want dat eerste doet wat mij betreft al het andere vergeten..vergeet het maar

• rudi

Ik denk dat ik datzelfde van jou vind. Het leuke is dat diegene die mij betalen jouw mening niet delen :+

• Meja

Je gaat je goddelijke gang maar, meneer het ‘muziekwonder’! Vind je het alleen heel erg als ikzelf geen behoefte heb om me muzikaal te verantwoorden?

Een neurochirurg die beweert dat je hart in je grote teen zit, neem ik ook niet serieus!

Overigens respecteer ik je als persoon en als medemusicalliefhebber, ik vind gewoon dat er geen logica in jouw woorden zit.

• Marco

ik voel een Stanley E. van der Wal momentje

• Vinaigre

Het is Stanley E. van Wel, ‘the man himself’ (www.stanleysmusic.com)

Zou zomaar kunnen, want een beetje toeteraar moet wel een enorme blaaskaak zijn… euh hebben…

• Ria

Sneu voor een clubje wat niet meer kan betalen en het dus maar met jou moet doen.

• Elisa

Hallo Dave,

Kun je inplaats van negatieve dingen over Freek. Positieve dingen zeggen over de anderen. Daaruit blijkt ook dat je Freek niet goed vind.

Jou mening, maakt niet uit. maar dingen als timing en onzuiverheid kloppen naar mijn mening niet.

Er zijn nu drie verschillende Josephs over. Mijn menig is dat de een het beter aan zou kunnen dan de andere. Als later blijkt dat ik ernaast zat zal ik het ook zeggen.

Ieder heeft zo zijn kwaliteiten. Maar mijn favoriet is toch Freek…(ookal ben ik wat bevooroordeeld wb Freek)