Uitslaf Finale Joseph

• moi

Ik en mijn vriend hadden precies hetzelfde met ons smsje voor John! Toch wel erg vreemd…

• Dorknoper

Dit is ons ook overkomen gisteravond en we waren allemaal erg voor John, er is op zeker gerotzooid met de uitslag.

Bovendien stond al een paar weken tevoren vast dat Freek zou gaan winnen. Je kunt op je kop gaan staan. Ook de gelijkenis met Lee Mead was verbluffend allemaal geen toeval hoor :>)

• Dave

Ik had het ook bij John.

Midden in de nacht pas een reactie. Helaas, u kunt niet meer stemmen.

Zeer vreemde boel.

Hadden mensen dit bij Freek ook?

• Vinaigre

Ik kan maar een tip geven… de bewuste sms'jes bewaren, een schriftelijke klacht indienen bij de AVRO met een cc'tje naar de pers en Ombudsman.

• Paula

En dit is dus de reden dat ik NIET gekeken heb.

We wisten allemaal vanaf moment één dat Freek zou winnen.

Dit is en blijft sluikreclame voor de musical.

Ik had al kaarten besteld voor het tv circus ging beginnen, en hoop gewoon op een goede show.

• Trutje

Volgens mij was dat precies hetzelfde bij “op zoek naar Evita”en was er ook de ene na de andere complottheorie, tot de kleuren van de taart aan toe (dat daardoor duidelijk zou zijn dat Brigitte allang bekend was als de winnaar) etc

En volgens mij was er toen ook al gedonder met de smsjes.

En ze speelt toch evita dus geholpen hebben al die klachten niet.

• Leonie

En ook ik had kreeg een uur later een smsje dat je niet meer kon stemmen terwijl we ruim op tijd hadden gesmst. Weer een aantal verloren stemmen voor John….

• Remko

Ik kreeg wel 14 smsjes dat ik niet op tijd was. Ik ga toch maar eens een e-mailadres zoeken van de Avro. Als ze niet meetellen wil ik wel mijn geld terug.

• Margo

Ik heb ook op John gestemd en kreeg de bevestigings-sms vanmorgen om half 11 binnen!! Dus het lijkt wel dat de stem meetelt maar zo'n late bevestiging is wel heel erg raar!

• Mar

Ook bij Freek gingen er smsjes verloren. ook daar pas vannacht n berichtje van terug.