Dirty dancing korting/actie?

• Vinaigre

Tja, wie weet hier nu het verschil niet tussen ‘beter dan’ en ‘beter als’.

*wil wel zuchten maar bespaart zich de moeite.*

• Tammy

Ik heb een mailtje waarbij je 20 euro korting krijgt, op dirty dancing, op tarzan en les miserables, Maar dan moet je wel boeken voor de 20e en volgens mij alleen doordeweeks…

als ik iemand het mailtje kan doorsturen,mail maar wild.thing@home.nl

• Sabrina

Zijn er nu nog kortingsacties (35 euro) voor Tarzan dan????

• Tammy

Dat weet ik niet, Ik heb alleen een bon van 20 euro1

• marloes

jah ik ga donderdag voor 35 euro en zit op rij 1!

Ik heb alleen geen idee wat de code is die je nodig hebt, want een vriendin van me heeft geboekt…zal wel even kijken of me vriendin de code nog heeft en dan zet ik het hier wel neer…

• Viviana

Hoi,

Ja er is weer een actie voor 35 euro per kaartje voor Tarzan.

Moet je even op deze website zoeken onder Tarzan.

Ik heb namelijk van de week nog kaartjes geboekt voor de 1e rang rij 10 voor 25 euro per stuk.

Hoop dat die actie van 35 euro voor Dirty Dancing nog bekend wordt.

groejes, Viviana

ps. weet iemand op er ook een leuke actie is voor de kindermusical Pinokkio?

• Me2

Ik wil wel met de vriendin naar Dirty Dancing met wie ik de film zag.

Maar voor ik ga mogen de kaartjes eerst wel een euro of 30 goedkoper worden.

Nog las van de relatief slechte recensies vind ik de 85 euro (incl. reservering) die tegenwoordig voor een musical van dergelijk niveau gevraagd worden belachelijk duur.

Ik heb geen moeite met geld uitgeven, maar dan wil ik ook wel het gevoel hebben dat ik er echt iets voor krijg. En dat mis ik nu bij het huidige Nederlandse aanbod.

• Me2

En met “las” bedoel ik natuurlijk “los”…

• marc

hoi,

hier een nieuwe bca code voor maart voorjaarsvlinders bij tarzan

doe er je voordeel mee.

groet,

marc

• Meja

Ik kan nergens het kopje ‘Tarzan’ vinden hier. Kun je me nog iets meer vertellen over deze actie? 1e rangs kaarten voor € 25,-?? Klopt dit echt?