Dirty dancing korting/actie?

• Meja

Ik heb hem al gevonden, Viviana. Weet jij toevallig wat de code voor april wordt?

• jolanda

Beste,

Ik wil 4 kaartjes voor Tarzan bestellen en heb dat geprobeerd met de code: Voorjaarsvlinders van BCA. Helaas is dat niet gelukt omdat zij om een bedrijfsnaam vragen en om wat voor een aktie het gaat.

Kan jij me verder helpen?

Gr. Jolanda

• marc

Gewoon nog een keer op een ander moment proberen. Er word niet altijd gevraagd van welk bedrijf je bent. Mij hebben ze alleen de code gevraagd.

Bel: 0900 – 30 30 800

(45 cpm. Let op! Vermeld tijdens de reservering de onderstaande code)

Code: ‘BCA Voorjaarsvlinders bij Tarzan’

• marloes

verschilt wanneer je belt, inderdaad gewoon nog een xtje bellen!

• Tammy

Ik heb m inmiddels doorgestuurd aan een paar mensen en verwijderd, Ik heb m dus niet meer!

(had geen 20 mails verwacht trouwens :D )

• joyce

heejs..,

ik zou graag het mailtje willen ontvangen

thnx..

• DesiRee

Voor wanneer en tot wanneer is deze actie??

Groetsels

• Linda

Als je een cjp pas hebt kan je voor 50% korting gaan naar Dirty dancing!!, kijk maar op de site van cjp. Die kan je voor 15 euro aanschaffen en krijg je een waardebon van 10 euro voor de slegte.

Je kan bellen naar de NTK onder vermelding van cjp pas. Ik weet niet of ze dit dan nog controleren als je de kaartjes ophaald… dan kan het ook zonder cjp pas :-D

• Tammy

Zoals ik al zei in het berichtje recht boven het jouwe, Ik heb m niet meer ;)

• Linda

Hoe kan ik de 15 euro korting voor 2 kaartjes voor Dirty Dancing verkrijgen? Moet ik hiervoor een bepaalde code intypen?