Dirty dancing korting/actie?

• Britt

NOU MEID DOE HET NIET!!!

Wat een brok ellende zeg!!! Géén musical te noemen. De middelbare school musical waar ik de dag ervoor naartoe was geweest heeft nog meer indruk om mij gemaakt. Het dansen is leuk ja… maar daar ga ik niet naar een musical. De multimedia in de musical was fantastisch, maar dit misbruikten ze ook te veel. Zo begint er een zwembadscène die nergens op slaat, de dialogen gaan nergens over, en dan gaat het zwembad weer weg. Ze wilden graag even laten zien wat ze er allemaal mee konden. De humor in het stuk was echt onder het niveau van een dorpse toneelbijeenkomst. Daarbij zitten er tientallen scènes in, die je weg had kunnen laten. Zo komt er een hele keuken het toneel op en daar wordt vervolgens niets mee gedaan en 30 seconde later weer afgereden. Het acteren was VERSCHRIKKELIJK. Dan had danser Johnny nog de meeste intonatie. Ook de oudere zus, die op het begin doodnormaal was, werd op een gegeven moment als een debiel neergezet. Kietel me even? Het stuk mist TEMPO. Ik snap niet dat ze die kleine dingen niet aanpassen, het komt totaal niet aan bij het publiek. Ook geloofde ik er geen barst van dat Johnny echt op Baby verliefd werd… De omschakeling was van de ene scène naar de andere… Als ze de helft geskipt hadden was het nog enigszins vermakelijk, zodat ik niet op de klok ga kijken wanneer de pauze nou eindelijk is. Het begin was verschrikkelijk mager en daarbij vooral de zang van de vrouwelijke zangeres. Ik dacht: Oh jee, als dit de hele voorstelling zo is. Na de pauze komt uit het niets een gozer op die loepzuiver zingt… Doe daar wat mee! Nee, de 75 euro is hier niet aan besteed! Weggegooid geld!

• melanie

Hey hey

en wat kosten de kaartjes dan als je deze code gebruikt?

marc schreef:

>

> Gewoon nog een keer op een ander moment proberen. Er word

> niet altijd gevraagd van welk bedrijf je bent. Mij hebben ze

> alleen de code gevraagd.

>

>

> Bel: 0900 – 30 30 800

> (45 cpm. Let op! Vermeld tijdens de reservering de

> onderstaande code)

>

> Code: ‘BCA Voorjaarsvlinders bij Tarzan’

• alex

Beste,

de actie van BCA is duurde tot 31 maart.

heeft iemand nog een code?

Met vriendelijke groet,

Alex

• Ilse

Via mijn werkgever maak ik gebruik van het bedrijfs cultureel abonement. ( BCA)

Vorige week kregen wij een aanbieding voor Dirty Dancing. Alle dinsdag voorstellingen voor 35 euro……

Helaas waren alle voorstelling al uitverkocht. De aanbiedingen gaan dus (nu al) wel komen!!!

• Chantal

persoonlijk vind ik de musical zeker 85 euro waard. wel zou ik proberen om op bijv. rij 8 te komen en niet verder dan rij 12!

• Vera

Is dit nu ook nog? kan het namelijk nergens meer vinden voor tarzan 25 of 35 euro.

groetjes veraViviana schreef:

>

> Hoi,

>

> Ja er is weer een actie voor 35 euro per kaartje voor Tarzan.

> Moet je even op deze website zoeken onder Tarzan.

> Ik heb namelijk van de week nog kaartjes geboekt voor de 1e

> rang rij 10 voor 25 euro per stuk.

>

> Hoop dat die actie van 35 euro voor Dirty Dancing nog bekend

> wordt.

>

> groejes, Viviana

• Anja

50% korting op het tweede kaartje…. maar alleen nog deze week

https://www.fortisbank.nl/bankzaken/cmcontent/showArchipelPage.do?

archipel_id=retail&domain_id=leven&hotspot_id=leven4&page_id=dirtydancing

• sjaantje

Zijn er op dit moment nog koringsacties in omloop voor de musical Dirty Dancing?

• sjaantje

Zijn er nog kortingsacties voor Dirty Dancing in omloop?

• Sau Wong

Hallo,

Zijn er nog acties/aanbiedingen voor Dirty Dancing?