De ster van de avond was voor mij John. Er rolde een traan over mijn wangen.
Wat een ongekend mooie performance.
Het is een zeer kwalijke zaak dat er door de jury (paul) in dit geval zo op gereageerd werd en dat een performance die onder de maat was met vasle noten in het begin zoals die van Robin de hemel ingeprezen wordt.
Dat kan en mag niet. Dit heeft met persoonlijke voorkeuren te maken en niets met prestaties.
John: Fenomenaal
Robin: Aardig, maar onder de maat, valse noten in het begin.
Mathijs: Beter dan voorgaande weken. Was blij hem eens in het Nederlands te horen. Best mooi gezongen dit keer. Niemand kan met dit lied echt uit de verf komen.
Amir: Zeer charmant, geen nummer waar je mee kan uitpakken. Ik vind zijn stem en uitstraling echt iets hebben. Maar misschien nog niet ervaren genoeg.
Freek: Daar viel ik bij in slaap, totaal niets nieuws, weer hetzelfde masker gezicht, geforceerd naar de grond kijken, bezeten uitdrukking en vervormde mond en nootjes.
Remko: Erg mooi gezongen, ik vind zijn interpretatie en uitdrukkingen erg mooi.
Kan niet anders zeggen.
Roy: Ik was wel onder de indruk. Misschien niet de beste zanger, maar het is een genot om naar iemand te kijken die met heel zijn ziel en zaligheid vanuit zijn tenen performt.
Hein: Tuttig, netjes, heel gecontroleerd alles, totaal geen diepte.
Zogenaamd intentie spelen en dan maar willen gaan schreeuwen. Ik vond ook dat hij na afloop extra hard door zijn neus ging in en uit ademen om maar te laten zien hoe erg hij zich wel niet had ingeleefd. Terecht dat hij eruit ging.
Baer: Ben ik alweer vergeten, kan er niks aan doen. Ik weet niet meer wat hij zong.