JOSEPH 3e LIVESHOW

• Dave

De ster van de avond was voor mij John. Er rolde een traan over mijn wangen.

Wat een ongekend mooie performance.

Het is een zeer kwalijke zaak dat er door de jury (paul) in dit geval zo op gereageerd werd en dat een performance die onder de maat was met vasle noten in het begin zoals die van Robin de hemel ingeprezen wordt.

Dat kan en mag niet. Dit heeft met persoonlijke voorkeuren te maken en niets met prestaties.

John: Fenomenaal

Robin: Aardig, maar onder de maat, valse noten in het begin.

Mathijs: Beter dan voorgaande weken. Was blij hem eens in het Nederlands te horen. Best mooi gezongen dit keer. Niemand kan met dit lied echt uit de verf komen.

Amir: Zeer charmant, geen nummer waar je mee kan uitpakken. Ik vind zijn stem en uitstraling echt iets hebben. Maar misschien nog niet ervaren genoeg.

Freek: Daar viel ik bij in slaap, totaal niets nieuws, weer hetzelfde masker gezicht, geforceerd naar de grond kijken, bezeten uitdrukking en vervormde mond en nootjes.

Remko: Erg mooi gezongen, ik vind zijn interpretatie en uitdrukkingen erg mooi.

Kan niet anders zeggen.

Roy: Ik was wel onder de indruk. Misschien niet de beste zanger, maar het is een genot om naar iemand te kijken die met heel zijn ziel en zaligheid vanuit zijn tenen performt.

Hein: Tuttig, netjes, heel gecontroleerd alles, totaal geen diepte.

Zogenaamd intentie spelen en dan maar willen gaan schreeuwen. Ik vond ook dat hij na afloop extra hard door zijn neus ging in en uit ademen om maar te laten zien hoe erg hij zich wel niet had ingeleefd. Terecht dat hij eruit ging.

Baer: Ben ik alweer vergeten, kan er niks aan doen. Ik weet niet meer wat hij zong.

• Trutje

Bear iets van “Signed sealed deliverd”toch?

Vond Remko onterecht, tegenover robin eruit moeten, sloeg nergens op, die was véél slechter!

• Martijn

Ik vond vanavond drie mensen onder de maat presteren:

Bear (het leek wel alsof hij er geen zin in had)

Amir (totaan geen energie)

Remko (iedere keer hetzelfde, lijkt niet te willen leren)

Ik vind het totaal terrecht dat Remko er net uit moest. Dat werd nog eens bevestigd tijdens zijn exit-nummer. Steeds werd hem gezegd dat hij niet teveel op zijn stem moest leunen en dat hij arrogant overkwam. En wat doet hij tijdens een nummer waarmee hij juist zijn kwetsbare kant kan laten zien? Juist, hij laat nog even zien dat hij alleen kan zingen en arrogant is, met dat vingertje naar de camera. Ben heel blij dat hij weg is.

• Angie

Toch waren er een aantal optredens stukken minder dan die van Remko. Remko z'n stem vind ik fenomenaal. Persoonlijk vond ik de uitvoering van Paint it Black echt het dieptepunt van vanavond (weet even niet hoe de performer van deze song heet). Onbegrijpelijk dat daar zulk positief jurycommentaar op kwam. Amir vond ik ook tegenvallen.

• Martijn

Begrijp me niet verkeerd, ik vind ook dat Remko een hele mooie stem heeft, maar dat is het dan ook. Ik zie liever een Joseph met een iets mindere stem, maar die me wel raakt.

En wat ik ook nog wilde zeggen: Mogen alle Josephs op Engelse les? Of laat ze voortaan allemaal in het Nederlands zingen.

• Dave

Schokkend dat Remko eruit moest.

Maarja, Hein was er al uit, dus nu moeten ze natuurlijk al hun hoop op Robin vestigen als understudy voor Joseph, want die zit al in het ensemble van de show.

Doortrapt, maar that's showbizz.

Wie er het beste is doet er niet toe.

Dat Robin's optreden afschuwelijk was en kermit de kikker achtig en vals blijkbaar ook niet.

• Marco

Ach waarom zou je nu nog je kwetsbare kant tonen als je eruit ligt die kans krijgt hij echt nog wel vaak genoeg… En hopelijk ergens waar hij tot z'n recht komt… En arrogant, tja hij heeft het over zich heen hangen en ik hou er wel van… Waarom mag iemand zichzelf niet goed of ok vinden ( waarin dan ook ).

• Luuk

1 Hein zit niet in het ensemble van Joseph

2 Robin wel

3 Maar Mathijs ook!

Wanneer dringt het nou eens tot de mensen door, dat dit echt geen factor is..

• Martijn

Oh, je mag jezelf best goed vinden, daar is helemaal niks mee. Maar bij arrogantie dwing je een ander bijna om hetzelfde te vinden.

• Dave

Mensen uit het ensemble MOETEN nu eenmaal understudy worden voor Joseph.

En het ensemble staat al vast.

Het is zo klaar als een klontje. Robin OF Mathijs gaat understudy worden, en dat speelt een enorm grote factor. Sterker nog, daarom zitten ze er beiden uberhaupt bij.