JOSEPH 3e LIVESHOW

• Polly

Zoals Paul de Leeuw met zijn mening over aan wie je moet denken bij “The Wind Beneath my Wings”?

• Meja

Ik vond de interpretatiediscussie n.a.v. John's solo interessant om te zien maar ik vond Paul de Leeuw ENORM tactloos en onredelijk! Misschien krijg je dit gedoe ook wel als je iemand een nummer laat zingen van een jurylid! Dat heeft dus in dit geval slecht uitgepakt! Leer voor de volgende keer??

Door die opmerking van van Lambaard over Lee Mead die een publiekslieveling werd door ‘Paint it Black’ werd me wel nog meer duidelijk dat ze het programma ook sturen door de juiste liedjes aan de juiste kandidaten te geven!

Viel het jullie trouwens ook op dat je Hein zich achter de schermen zag omkleden tijdens een close-up van Frits aan het begin? Raar regiefoutje!!

Ik vond Amir in ‘Total Eclips of the Heart’ trouwens heel erg goed klinken! John was prachtig breekbaar maar die wil ik volgende week ook wel weer een lekkere rocksong horen zingen!

Robin is vocaal echt slecht! Valt me steeds meer op! Heel onzuiver! Ik kan me niet voorstellen dat hij de rol van Simba heeft vertolkt in The Lion King! Genant zeg! Had echt mijn geld teruggevraagd! Leuke jongen verder, maar hij moet hard gaan werken nu!!

Remko had in dit stadion nog niet weggehoeven van mij (hoewel hij niet had moeten winnen!!) maar het was een kwestie van weken. Vorige week dacht ik al dat hij niet meer lang in het programma zou blijven.

• Vinaigre

In welk stadion stond Remko dan? Het is ‘stadium’, lieverd. ;)

• Vinaigre

Waarom moeten de Jozefs op Engelse les? Gaan ze ‘Joseph’ dan in het Engels opvoeren? Worden alle shows van Stage en V&V soms in het Engels opgevoerd? Kijk als de Nederlandse uitspraak belabberd was dan heb je een punt maar deze opmerking is gewoon bullshit. De Engelse uitspraak van de gemiddelde Nederlander is sowieso al niet om te pruimen en het gros van het klapvee wat naar musicals gaat zou de driekwart van de voorstelling niet eens begrijpen als deze volledig in het Engels zou worden opgevoerd.

• Meja

Sorry schat! Het was/is al laat ;-)

• Leonie

Roy deed dat nummer.

• Dave

Het zingen van een lied van een jurylid hoeft geen probleem te zijn als het jurylid zich er overheen kan zetten dat iemand misschien wel een betere performance geeft van het lied dan dat het jurylid zelf ooit heeft gedaan…….

Steekt de jaloezie en onzekerheid echter de kop op, dan gaat het mis zoals je gisteren kon zien…..

• marloes

dat is precies wat ik ook zie…wat denkt Paul eigenlijk,hij kan niet eens tippen aan de zangkwaliteiten van de kandidaten..wat doet hij eigenlijk in de jury..wie heeft dat verzonnen?

Dave schreef:

>

> Het zingen van een lied van een jurylid hoeft geen probleem

> te zijn als het jurylid zich er overheen kan zetten dat

> iemand misschien wel een betere performance geeft van het

> lied dan dat het jurylid zelf ooit heeft gedaan…….

> Steekt de jaloezie en onzekerheid echter de kop op, dan gaat

> het mis zoals je gisteren kon zien…..

• Angie

Tot nu toe lees ik op dit forum vrijwel uitsluitend positieve berichten over de aanwezigheid van Paul de Leeuw in de jury en na afgelopen zondag lijkt men zich ineens tegen hem te keren. Het kan snel gaan…..

Zelf waardeer ik zijn aanwezigheid in de jury zeer positief en ik had ook een totaal ander beeld bij zijn reactie op het optreden van John dan de meesten hier geloof ik. Ik had namelijk sterk de indruk dat Paul niet in herhaling wilde vallen met zijn jurycommentaar op John, maar dat hij het optreden van John wederom te ‘gemaakt’ vond en dat hele gedoe rondom zijn overleden oma nogal geacteert/gezocht. Zo kwam het optreden van John in ieder geval wel op mij over. Het moest en het zou gevoelig en emotioneel worden dus dan maar die ‘act’ over zijn overleden oma. Mij ontging de link tussen het liedje en het overlijden van je oma in ieder geval volledig. Excuses als dit wat hard over komt.

En wat betreft de zangkwaliteiten, zonder twijfel is John de betere zanger van hen beiden maar Paul raakt mij altijd wel veel meer met zijn stem en zijn liedjes.

• Miss Piggy

Ben ik niet met je eens.

Wellicht is hij stemtechnisch niet zo goed als sommige van de kandidaten (maar ik moet zeggen, ik vind dat een aantal van hen overschat wordt), maar het commentaar van Paul is altijd zeer to the point en gelukkig is hij iemand die zegt waar het op staat.

Ik vind zijn inbreng zeer verfrissend en ben het meestal wel met hem eens. Gisteren niet, toen hij zijn mening gaf over het optreden van John. Dat vond ik wel heel integer en ingeleefd. Ik zat zelf met dichtgeknepen keel te kijken, maar verder ben ik heel blij met Paul de Leeuw in de jury.