Musical Awards 2008

• Martijn

Wat vonden jullie ervan?

Vond de show een stuk beter dan die van vorig jaar. Over het algemeen goede optredens. En er zat een lekker tempo in. En wat was het optreden van Marjolein Teepen goed.

Minpuntjes:

High School Musical - vond ik vrij amateuristisch overkomen.

Brandende Liefde - Vond ik gewoon raar in elkaar zitten, moeilijk om te verwoorden.

Optredens Stage Entertainment - Jammer dat de komende producties nog niet in het Nederlands te horen waren.

Dirty Dancing - geen musical, dus mag ook niet genomineerd worden.

Creative Awards - vond het heel raar dat dit al eerder opgenmomen is. Ik neem aan dat er zoveel awards bijgekomen zijn om iedereen een beetje erkenning te geven, maar als je dan niet eens de genomineerden laat zien sla je de plank volledig mis.

• ruud

ik vond anatevka ver uit de slechtse!!!

• moutarde

ben het met je eens, veel beter dan vorig jaar.

En inderdaad, Marjolein Teepen was indrukwekkend.

• Meja

Ik vond de zang van High school musical niet erg prettig om naar te luisteren.

Ik hoop niet dat Alain Boublil ooit hoogte krijgt van het feit dat André Breedland's script voor Ciske de Rat is verkozen BOVEN de zijne voor Les Miserables (!!!!!!!)

Ik heb Simone Kleinsma nooit heel sterk als zangeres gevonden tot haar optreden van vanavond.

Ik vind het niet professioneel als je als orkestmuzikant tijdens een optreden een flesje water gaat drinken.

Willem Nijholt's envelopblunder was GENIAAL!!

Ik vond Erwin van Lambaart's promotiepraatje over Joseph genant!

Ik blijf Frits Sissink niet geschikt vinden als presentator voor dit soort programma's.

• Trutje

Helemaal eens op alle punten!

• juulke

Waar was die enveloppe nou gebleven?

• Trutje

Hij had de envelop waar in stond wie de mannelijke hoofdrol had gewonnen, meegegeven aan Mariska (of aan die dame die Mariska mee nam backstage ) ipv “haar eigen”envelop :D

• Dave

Helemaal mee eens.

Dat praatje over Joseph was zo genant.

Het is bijna lachwekkend als je die man over musical hoort praten.

Daarnaast vond ik Simone altijd al wel goed.

• Julian

Ik vond het wel heel apart dat de oeuvre-award postuum naar Schmidt en Bannink ging. Vind dat ze dit al jaren eerder verdiend hadden als grondleggers van de Nederlandse musical.

Het viel me wel op dat ze de prijs nu kregen omdat hier werd gespeculeerd dat Bernstein em zou krijgen. (Zouden ze daarvan teruggekomen zijn i.v.m. onze negatieve reacties?).

De show vond ik verder prima, zoals hierboven ook al beschreven. Top dat Mariska de award won, helemaal verdiend vind ik.

Julian

• Dave

Leuk dat Mariska hem won, ze deed het goed, maar “vrouwelijke hoofdrol”?

Het is eerder een bijrolletje met 2 liedjes.

Niet te vergelijken met bijvoorbeeld een rol als Evita.