Musical Awards 2008

• Vinaigre

Brandende Liefde lijkt mij ook een drama, maar niet zo dramatisch als het aantal fouten in jouw post…

• Peter

Ik vond de jongedame die samen met Lee Mead “ go go go Joseph” erg goed. Wie is zij??

Iemand?

• Evy

Dat is Rene van Wegbergen, ze gaat de rol van de vertelster spelen in Joseph..

• Vinaigre

En ook dat optreden was niet live, maar van tevoren opgenomen.

• Jolien

Nou HSM was ook een drama , zang, gehijg in microfoons (ademhalingsproblemen?) beetje amateur, dans was leuk

• Fibi

Je weet toch wat ik bedoel venijntje??

• Lúùk

Het was echt genant dat Joseph vantevoren opgenomen was.. zeker omdat dit niet aan de zaal gecommuniceerd was.. wij zaten daar te zoeken naar Lee.. blijkt alles eerder opgenomen te zijn :-s

En vervolgens WEL confetti.. dat sloeg echt alles.. geen sfeer.. geen enthousiaste zaal maar wel confetti..

Vanuit de zaal gezien was HSM en Footloose wel erg leuk.. De hoogte punten.. aangezien de andere optredens meer voor de camera's waren.. terwijl HSM en Footloose echt de zaal ‘in kwam’

• ikke

Ik vind the Sound of Music echt een slap aftreksel van wat het een paar jaar geleden was. Ik kan Wieneke geen goede Maria vinden, haar zang was niet geweldig, ze mist de uitstraling van een echte Maria en ik vind deze vertaling niet lekker lopen (maar daar kan zij niks aan doen).

Sorry dat ik het zeg, maar het is weer typisch V&V, haal de b-acteurs van stal; het moet wat lijken maar het is het gewoon (net) niet.

• Gijs

Het optreden van Footloose vond ik heel goed….

• Tom

Lee Mead zou eerst live op het gala komen zingen, maar hij kon maandag niet komen, dus hebben ze het zondag alvast opgenomen. Ik ergerde me wel kapot aan het Nederlands Musical Ensemble, wat zongen zij soms vals! Wat is dat voor een amateur koor? De slotnoot van Lee Mead tijdens ‘Close Every Door’ werd enorm verpest door een paar NME-tieners die ontzettend onder de toon hingen. Kromme tenen!