Musical Awards 2008

• Meja

En dat was ook te zien, aangezien die van Wegbergen een paar shots eerder nog gewoon in haar galajurkje in het publiek zat! Domme blunder (en niet de enige weer!).

• Meja

Daar heb je absoluut een punt, Hans. Het zou hem waarschijnlijk aan z'n &*% roesten. Vind het alleen ontzettend amateuristisch en ondoordacht staan!

• Trutje

Ik dacht dat dat express zo was gedaan, dat ze in het publiek zat en van daaruit zo het podium op liep……..had ik trouwens echt niet in de gaten dat dat al eerder was..Mooi gedaan maar in dat geval zonde van de confetti en zo zeg!

• JV10

Ik vond footlose goed, maar volgens mij zit Talita helemaal niet in de musical maar hebben ze haar neergezet in plaats van Kim-Lian, trouwens talita is gewoon beter dus misschien een wijs besluit wat ze hebben gemaakt om talita daar neer te zetten.

• Dave

Ja, dat koor stelde weinig voor.

Piepende mutsjes. Veel valse stukken.

Het leek wel een amateur kinderkoor.

Ik kan me herinneren dat het nme een paar jaar geleden veel sterker was en wel gewoon overtuigend en strak klonk. Zoals bij die eerste musicals in ahoy enzo.

• Lúùk

Het Joseph blokje is maandagochtend (op de dag van het gala zelf dus) opgenomen. Betrouwbare bron, namelijk een ensemble lid van Joseph ;-)

Renee zat inderdaad in de zaal, maarrr tijdens het ‘optreden’ zag je haar ook opstaan en het podium oplopen..

Het was dus zo gemonteerd dat het net echt leek..

Beetje jammer alleen dat Lee wel heel erg snel op de grond lag:p

• Brigitta

Persoonlijk vond ik Footloose echt geweldig, strakke dans en goeie stemmen…

Thalita gaat Rusty spelen, die zingt dan ‘de jongen is van mij’ en kim lian o.a dat nummer van het einde, (holding out for a hero) maar omdat ze net bevallen was, deed thalita dat stukje ook…

Verder vond ik Marjolein idd echt indrukwekkend, en hsm qua dans wel goed, maar qua zang… hmmm die Troy opzich wel, nadat hij op adem was gekomen.. maar dat meisje die de rol van Sharpay gaat doen… echt even serieus… musical is wel wat anders dan soap! (ze ziet er alleen zo uit als Sharpay)

bij Anatevka gebeurde er gewoon te weinig en duurde het nummer te lang..

Verder vond ik dat praatje van Erwin vooral genant omdat hij zo slijmde ‘ blabla en natuurlijk met de keuze van het publiek.. de kijkers thuis.. ’hahaha dat was echt genant..

maar ok..

Weer genoeg gebitcht :D

ik ga iig naar FOOTLOOSE!!

• Tom

Hoewel het optreden van Footloose erg goed was denk ik niet dat ik uiteindelijk naar de musical toe zal gaan, het verhaal en de muziek spreekt me totaal niet aan. High School Musical is ook niet mijn musical. Ik hou meer van musicals met (muzikale) diepgang.

• Tom

PS: die achtergrond dansers bij Footloose leken wel de leden van The Village People..!

• Hans

Was me via de tv amper opgevallen dat er een extra koor bij was! Maar jij schijnt precies te weten welke dingen zij zongen én hoe oud ze waren. Ik vind het knap. Hans