En dat was ook te zien, aangezien die van Wegbergen een paar shots eerder nog gewoon in haar galajurkje in het publiek zat! Domme blunder (en niet de enige weer!).
Het Joseph blokje is maandagochtend (op de dag van het gala zelf dus) opgenomen. Betrouwbare bron, namelijk een ensemble lid van Joseph ;-)
Renee zat inderdaad in de zaal, maarrr tijdens het ‘optreden’ zag je haar ook opstaan en het podium oplopen..
Het was dus zo gemonteerd dat het net echt leek..
Beetje jammer alleen dat Lee wel heel erg snel op de grond lag:p
Persoonlijk vond ik Footloose echt geweldig, strakke dans en goeie stemmen…
Thalita gaat Rusty spelen, die zingt dan ‘de jongen is van mij’ en kim lian o.a dat nummer van het einde, (holding out for a hero) maar omdat ze net bevallen was, deed thalita dat stukje ook…
Verder vond ik Marjolein idd echt indrukwekkend, en hsm qua dans wel goed, maar qua zang… hmmm die Troy opzich wel, nadat hij op adem was gekomen.. maar dat meisje die de rol van Sharpay gaat doen… echt even serieus… musical is wel wat anders dan soap! (ze ziet er alleen zo uit als Sharpay)
bij Anatevka gebeurde er gewoon te weinig en duurde het nummer te lang..
Verder vond ik dat praatje van Erwin vooral genant omdat hij zo slijmde ‘ blabla en natuurlijk met de keuze van het publiek.. de kijkers thuis.. ’hahaha dat was echt genant..
maar ok..
Weer genoeg gebitcht
ik ga iig naar FOOTLOOSE!!
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?