Musical Awards 2008

• Daniel

Het nederlands musical esemble doet dit soort dingen altijd. Dus ja je weet wie er staan, en je weet dan automatisch ook dat het voor een overgroot deel uit tieners bestaat! simple as that…

• Hans

Toen ik het nme bij musicals in concert zag bestond het uit mensen die naast een baan ook een musicalopleiding deden,dus 18+ maar misschien had ik de paspoorten moeten checken ;-)

Hans

• 10

Ken jij het verhaal wel van footloose??? cowboy enzooo

duhhh

• Dave

Inderdaad.

En de laatste tijd vooral uit tieners.

En dat is te horen ook.

Weet iemand wat er met het NME gebeurd is? Is het een opleiding geworden ofzo?

Dat was vroeger toch niet?

Toen werd je aangenomen en geselecteerd met audities en nu zijn het betalende tieners?

• Butterfly

wordt het nog herhaald?

• sanne

Je kunt t sowieso terugkijken op www.uitzendinggemist.nl, extra handig dat je dan de mindere stukken vooruit kunt spoelen ;)

• Sophie

Klopt helemaal. En dit soort optredens wordt als stage gezien, de studenten moeten podiumervaring opdoen. Heb het gevoel dat het kwaliteitsniveau van het NME daarmee wel aardig naar beneden gegaan is…

• Hans

Nou die conclusie moet wel op feiten gebaseerd worden hoor … in een tv show waarin veel mensen aan het zingen zijn, is het voor ons in het publiek moeilijk vast te stellen wie wat (vals) zingt.

• Tommie

Nou het is makkelijk te concluderen, ‘Close every door’ werd alleen door Lee Mead gezongen met het NME als achtergrondkoor.

Het valt me al een aantal jaar op dat de koorpartijen nogal eens onzuiver zijn of gewoon penetrant klinken (bij de Musical Awards en de laatste Musicals in Ahoy).

Wat mij trouwens ook opviel is dat Erwin van Lambaart zat te vertellen wat een super vrolijke show Joseph wel niet is.. maar wat kregen we? Een draak van een dramalied! Dalijk denken de huisvrouwen “ohhh ik moet de kleenex meebrengen!”, terwijl de andere liedjes juist een hoog kinderen voor kinderen-gehalte hebben.

• Vinaigre

Wat een tenenkrommend publiciteitspraatje was dat van EvL.

Op de vraag ‘Is het een familiemusical?’ gaf hij als antwoord ‘Dat denk ik wel.’ Dat weet je toch als producent! Nog zo'n fraaie uitspraak van EvL was: ‘Naar ik begrepen heb gaat Martine Bijl de vertaling doen.’ Hoezo ‘naar ik begrepen heb’?

Dat weet je toch als producent zijnde… Nee, dit was allerminst een sterk optreden van hem… kan die man niet uit de publiciteit blijven.