Musical Awards 2008

• Julian

Oh ja, helemaal vergeten te melden dat het me opviel dat bij het uitreiken van de Musical van het Jaar niemand van de cast op het toneel kwam maar dat we een (lekker belangrijk) praatje van de producenten voorgeschoteld kregen die vertelden hoe trots ze waren dat ze deze productie op deze manier in Nederland op de planken konden brengen..

• Freddy

De Beatrix-imitatie van Marjolein Touw vond ik meesterlijk. Ze mogen haar wat mij betreft toevoegen aan het team van Koefnoen ofzo..

• AJ

Ik vond de show over het algemeen beter dan vorig jaar.

Alleen vond bij HSM de dans er super uitzien alleen de zang van ‘Gabriella’ was ik niet weg van.. (De meeste zang eigenlijk niet!)

Persoonlijk had ik gehoopt dat Brigitte de award zou winnen, vind ik nou net iets meer doen in een voorstelling dan Mariska, ik gun het haar maar persoonlijk had ik het anders gezien! En de beste grote musical Tarzan, was best wel verbaasd, had toch echt gedacht dat het Ciske zou worden!

• Martijn

Dat Tarzan zou winnen was voor mij duidelijk. Bij de grote musicals wint altijd de populairste musical, niet per se de beste.

Vraagje: was Joseph eerder opgenomen? Ik vond de overgang tussen “Close Every Door” en “Go, Go, Go Joseph” heel vreemd.

• Sophie

Meja schreef:

> Ik heb Simone Kleinsma nooit heel sterk als zangeres gevonden

> tot haar optreden van vanavond.

He, wat grappig, ik kan me toch vaak herkennen in jouw reacties maar deze dus helemaal niet. Ik vind Simone Kleinsma vaak een zeer goede zangeres, maar gisteravond zat ze er toch m.i. echt meerdere keren flink tegenaan, haar tonen hingen er meedere keren onder wat mij betreft. Nee, ik vond het, hoe goed ik haar meestal ook vind, geen sterke opening….

• Vinaigre

Ja, dat was eerder opgenomen… ook wij in de zaal hebben naar een filmpje van Lee Mead zitten kijken.

• Martijn

Ik vind Simone altijd een beejte verkouden klinken. Wat ze gister deed vond ik wel mooi, maar vond het ook heel jammer dat het niet in het Nederlands was, want ik ergerde me aan haar Engelse uitspraak.

• Hans

Laat Alain Boublil het maar horen hoor. Hij zal het ermee eens zijn dat dit soort creative awards voor shows die al tig jaren oud zijn, en al eerder in NL te zien waren, nergens op slaan. Zijn prijzenkast voor Les Mis is vol, hoeft niks meer bij, Hans

• Jo

Ik heb helaas niet de hele avond naar het MAG kunnen kijken maar lees hier al wel de belangrijkste punten.

Wel heb ik het stuk uit footloose gezien en ik moet zeggen dat dat me heerlijk deed swingen. William en Talita (heet ze toch?) vind ik echt super nieuw en verfrissend talent!

• Fibi

Ik heb weer enorm genoten van dit spectakel…maar n paar dingen hoeven voor mij niet persee.Waarom moeten we weeer cabaret uit de motteballen halen en hoe st mogelijk dat zo n mickymouse productie als de fabeltjeskrant wint ten opzichte van Billy Holiday??!!En…Brandende liefde..de musical??!!Pffff..lachwekkend om maar te zwijgen over de zang,nou ja,krijsen van dat blonde meisje….