Ik vind veel Joseph's vals gaan. En daarna wordt er notabene niets over gezegd?! Ook Pia vind ik erg irritant met haar neplachje en dat het wel lijkt of ze een krolse kat is en is soms laks met commentaar geven vind ik. Erwin van Lambaard praat vaak mensen na qua mening en dan blijkt meestal dat Willem het tegenovergestelde denkt. Ook vind ik dat de uitspraak van het engels van sommige mensen zeer slecht is. De enige die ik op zijn plaats vind zitten in het panel, afgezien van Willem natuurlijk, is Paul; hij is echt eerlijk en oprecht. Sorry, maar ik heb bijna geen zin meer in kijken doordat er soms echt verkeerde dingen gebeuren qua commentaar of zang.

Ook vind ik dat ze vaak zeuren over dat ze zacht moeten eindigen of kwetsbaar moeten zijn, maar ze krijgen dan geen kwetsbaar of zacht nummer. Pia leert de nummers aan de Joseph's en daarna zeggen ze dat het kwetsbaarder moet zonder uithalen. Ik denk: Geef ze dan ook een nummer zonder uithalen! Want die krijgen ze. Nou dat vond ik ervan en dit is ook al mijn commentaar.