Op zoek naar Joseph

• we weten jouw mening

JouW mening inderdaad! Ik zag het na mijn post staan en schrok…haha

Mijn mening is dat Dave elke gelegenheid aangrijpt om Freek af te zeiken, en dit allemaal voortkomt uit onzekerheid dat zijn eigen favoriet niet gaat winnen. Je kan er maar een dagtaak aan hebben om iemand af te zeiken (kijk naar de hoeveelheid posts).

Mijn mening is dat Freek ontzettend getalenteerd is, het meest all-round, en tevens bescheiden.

Ik vind het dan jammer dat sommige mensen tig posts op dit forum plaatsen, alleen om mensen af te kraken en dan denk ik: Allemaal onzekerheid, hou toch eens op!

• rudi

Is dit serieus?

• Elisa

Nee, dat is onzin! Dave is gewoon een beetje antie Freek..Misschien wel jalours.

Als Freek idd een beroerde timing had gehad, was daar door het panel zeker iets van gezegt.

Je hoeft ook niet altijd precies op de tel te zingen. Dat is een manier van interpeteren. Of je er van houdt is een qwestie van smaak.

• Elisa

Het was bij dit nummer de bedoeling dat ie bij zichzelf zou blijven. Op mij kwam het juist goed over.

Je moest naar hem toe, en niet anders om.

Dus heeft ie het goed gedaan naar mijn mening.

Hij maakt met dit liedje een beetje de balans op… het kan heel snel gaan in het leven.

• ...

dave je moet niet zo zeuren. je kraakt freek alleen maar af omdat jou idool er al uit ligt of dat je bang bent dat die eruit vliegt.

• Dave

En wie ben jij, de vader van Freek?

Ik post niets om iemand af te zeiken. Ik geef mijn mening.

Ik geef ook aan als ik dingen goed vind of als dingen me verrassen.

Als dingen niet goed zijn valt me dat op.

En een forum als dit is ervoor gemaakt om het over zulke dingen te hebben.

Als je er moeite mee hebt dat iemand niet positief is over je favoriet dan discussieer je lekker mee en dan plaats je een post waarom Freek dan wel zo open en geweldig is, en totaal niet in zichzelf gekeerd en geforceerd.

Ik ben benieuwd. Of je leest het niet en gaat wat anders doen.

• Dave

Dat kan je voor jezelf uitmaken als je echt zo'n absoluut gehoor hebt als je zegt.

Maar aangezien dat blijkbaar wel meevalt zal ik je zeggen; JA, ik ben zeer serieus.

• rudi

Absoluut gehoor heeft met toonhoogte te maken. Maar ook wat dat tellen betreft vertel je volslagen onzin.

• Dave

Ik heb het idee dat de wat dommere mensen graag iemand willen verafgoden en daardoor de (vele) gebreken niet zien oid?

Hoe kun je anders al deze dingen niet zien?

Heeft het misschien te maken met niet objectief kunnen kijken?

• Dave

Lang leve internet. Waar de filmpjes meteen terug te kijken zijn op internet.

Kijk Freeks optredens van gisteren terug. Dan praten we verder.

Hou je van een te late timing, dan kan. Dan kunnen we gaan discussieren over waarom je daar zo van kan genieten.