Op zoek naar Joseph

• rudi

Ik heb niet gezegd dat ik ergens van genoten heb. Maar die te late timing zit toch echt tussen jouw oren.

• we weten jouw mening

Goh, toch typisch dat je dezelfde reacties krijgt op musicalworld, lees ik net! Daar nemen ze je botte houding ook niet echt in dank af. Ligt het dan aan mij??

Ok, wat betreft zang/interpretatie kan worden gediscussieerd; immers, over smaak valt niet te twisten. Wat mij stoort, is dat jij dit forum spamt met negatieve dingen over Freek, en dan denk ik: Hij is als 21-jarige (pas afgestudeerd) een van de grootste mannelijke musicaltalenten die we op het ogenblik hebben. Wie ben jij om daar zo bot je mening over te geven? Ik ben heel benieuwd naar wat je achtergrond is qua opleiding?

• ...

ow freek heeft zeker zo zijn gebreken want die heeft iedereen maar niet die gebreken die jij noemt

• Dave

Dat zegt natuurlijk niets omdat dezelfde mensen zowel daar als hier komen.

Neem jou en mij. En ongetwijfeld nog meer familieleden van Freek.

En wie ben ik om een mening te geven? Een willekeurige burger net zoals iedereen hier zijn mening kan geven.

Over smaak valt niet te twisten. Maar wel te discussieren en daar is dit forum voor.

Berichten over je favoriet die niet helemaal in je straatje passen zijn dan ook niet per definitie spam trouwens.

• Dave

Oh, welke gebreken dan wel?

Dan zijn ze me zeker nog niet allemaal opgevallen.

• Liset

.

• we weten jouw mening

Dat zeg ik toch ook dat er te discussieren is over zang/interpretatie!! Wel goed lezen aub.

Maar ik vind discussieren op basis van argumenten anders dan roepen dat iemand zingt als een hondenfoetus, zoals jij eerder poste. Dit vind ik echt respectloos!! En dat zullen veel mensen met mij eens zijn.

Ga jij nou alvast maar liggen balen dat Freek wint zondag op basis van de meeste stemmen en op basis van kwaliteit!!

• Dave

Op basis van stemmen idd, maar zeker niet op basis van kwaliteit.

Ik ga alleen naar het theater om echte kwaliteit te zien. Dus dan zal je mij (en vele anderen) ook niet in het theater aantreffen.

Overigens vind ik niet dat Freek totaal geen kwaliteit heeft. John en Freek hebben het meeste in huis van alle kandidaten die bij de laatste 10 zaten.

Maar Freek schiet gewoon op veel gebieden nog ernstig tekort.

Hij doet zijn best, maar blijkbaar heeft Nederland verder niets te bieden.

Godzijdank is John er nog.

• Green

Ik vind jou een gefrustreerde gozer.

• Vinaigre

Dave, dit is een argument wat ik een tijd geleden ook al aanroerde, en ik vind dat je volkomen gelijk hebt. Maar je neemt het op tegen een bakvissenleger (alhoewel die van gisteren op tv meer op een potvis leek) die geen kritiek op hun idool dulden. Ze zijn volgzaam en bereid bijna ‘alles’ voor hun held of heldin te doen, zoals bijvoorbeeld voor paal staan op tv met een oranje cowboyhoedje op of zich en publique te laten afzeiken door Paul de Leeuw. Dat nemen ze gewoon op de koop toe. En weet wat zo tragisch is: de artiesten zitten vaak helemaal niet zo te wachten op dit soort fans. Ik ken zeer bekende professionals die dit soort fans eigenlijk maar zielig vinden en van mening zijn dat deze mensen eigenlijk geen leven hebben.