Op zoek naar Joseph

• rudi

Dave schreef:….Ik heb het idee dat de wat dommere mensen graag iemand willen verafgoden en daardoor de (vele) gebreken niet zien oid?

Hoe kun je anders al deze dingen niet zien?

Heeft het misschien te maken met niet objectief kunnen kijken?

Ja Vinaigre….dat is een heeeel sterk argument.

Maar om voor me zelf te spreken. Ik denk niet dat ik tot de dommere mensen hoor. Ik denk dat ik een redelijke muzikale bagage heb. En de , keer op keer , gezochte argumenten van Dave, snijden m.i. geen hout. Freek is verreweg de beste zanger.

• rudi

O ja…. ik ben zeker geen bakvis en overtuigd he

• rudi

Geloof je nu werkelijk, dat ALS er een te late timing was geweest, daar nooit commentaar op was gekomen van Douwes of Nijholt???

Of hang je ook de complottheorie aan?

Nogmaals: Dit zit tussen jouw oren en als je anderen beschuldigt van domheid e.d……hou jezelf eens een spiegel voor en krab je eens achter de oren.

• Angie

rudi schreef:

>

> Geloof je nu werkelijk, dat ALS er een te late timing was

> geweest, daar nooit commentaar op was gekomen van Douwes of

> Nijholt???

>

> Of hang je ook de complottheorie aan?

>

> Nogmaals: Dit zit tussen jouw oren en als je anderen

> beschuldigt van domheid e.d……hou jezelf eens een spiegel

> voor en krab je eens achter de oren.

Iemand kan toch gewoon niet zo gecharmeerd zijn van Freek en meer zien in de kwaliteiten van John? Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen.

• rudi

Nee hoor….dat is bij Dave zeker wel te begrijpen .

• rudi

Misschien vind jij je buurvrouw van 108 met een doorgerookte whiskystem ook wel beter dan 1 van de 4 kandidaten.

…… ……………

• rudi

Wat moeilijker te begrijpen is… Dave praat over domme mensen.

Zou je dus je opmerking niet beter aan hem kunnen richten??

• Vinaigre

Jij zegt dat Freek de beste zanger IS, misschien dat je een nuance moet aanbrengen in je post door te stellen dat jij Freek de beste zanger VINDT.

Ik heb ook een redelijke muzikale bagage maar deel niet jouw mening in deze.

Ik hou meer van het meer natuurlijker stemgeluid van John dan het gekunstelde stemgeluid van Freek, dat vind ik namelijk te ‘aangeleerd’ klinken. Maar goed, Freek is nog jong en hopelijk weet hij op den duur z'n echte stem te vinden.

Overigens voelde ik me gister een beetje in de maling genomen door Robin die ik tijdens z'n zwanenzang in eens een stuk beter vond zingen dan tijdens de hele serie. Vergis ik me dan of…

• rudi

Ik luister op een klassieke manier. Voor mij is zuiverheid een doorslaggevend argument. Freek steekt er wat dat betreft mijlenver bovenuit.

• rudi

En het argument van timing dat door een collega hier wordt gebruikt….slaat werkelijk nergens op.