Op zoek naar Joseph

• remco

dat van robin vond ik dus ook !!., ik verbaasde me echt dat er toch nog een stem in zat !

en freek is echt niet de beste zanger , freek kan hard zingen , freek heeft een horde faghags achter hem hangen die zich helemaal scheel smsen , en fijn met oranje pompoms en cowboy hoedjes zichzelf belachelijk maken ,

ik vind zelf dat john momenteel de beste jospeh zou zijn, juist omdat ie nu eindelijk ook heeft geleerd wat zachter te zingen ,(wat beter bij de rol past )

en gewoon het prettigste stemgeluid heeft ,

maar denk helaas dat de dikke cowboyhoedjes brigade gaat zorgen dat we een schreeuwende joseph krijgen !

• rudi

Freek kan ZUIVER zingen…de enige van de overgeblevenen.

• rudi

Ik verbaas me dat je pas bij die zwanenzang erachter komt dat er een stem inzat. Wat mij betreft is Robin van de laatste 4 de 1 na beste zanger.

• Polly

Dave is een beetje gefrustreerd, begrijpelijk als je bang bent dat één van je favoriete producties misschien niet zal zijn als je het graag zou zien, maar wel irritant.

Joseph kent overigens ook andere problemen dan de casting, de kaartverkoop loopt totaal niet zo soepel als met Evita vorig jaar. En dat ligt toch echt niet aan de eventuele hoofdpersoon ;-)

• Dave

Een echt goede hoofdrol speler met flair zou de kaartverkoop in ieder geval doen stijgen.

Het viel me trouwens op hoe leuk Brigitte het toch weer deed. Die heeft zoveel flair, jammer dat er geen jongens bijzitten die dat kunnen evenaren.

• Dave

Ach, van Roy's uitspraak werd ook na 7 shows pas wat gezegd. De aai's vlogen je om de oren en Willen maar roepen hoe fantastisch hij was.

• Dave

En heb je ook nog een inhoudelijke mening?

• Dave

Dat zegt toch al genoeg over jouw inzichten?

• rudi

Als jij dat zegt….. heerlijk

• Vinaigre

Ja hoor, je hebt gelijk, Rudi… (dat wil je toch zo graag horen.)