Uitslaf Finale Joseph

• Meja

Volgens mij bedoelt Sandra dat juist de fanatieke stemmers en die-hard fans die 20 x op hun favoriet stemmen vaak ook automatisch de mensen zijn die 20 x naar de musicals gaan waar die favorieten in staan. En daar heeft ze naar mijn idee echt een punt!

• BlonTje

nou bij Roy en Freek hadden ze precies hetzelfde dus dan maakt het niet veel uit alleen dat ze het smsje wel afschrijven van je rekening :)

• BlonTje

ja bij Freek ook en zelfs bij Roy toen was dat al :)

• BlonTje

ja maar we hebben zelf gesmst en je weet dat zoiets overbelast raakt dus het is een eigen risico zaakje :) en ik zei in het begin al ergens op dit prikbord dat ze echt niet aan de mensen overlaten wie die dure musical gaat spelen. ik geloofde dat toen niet en nog steeds niet :) gewoon een beetje reclame en de mensen laten denken dat ze de keuze zelf mogen maken zodat dat ook nog wat opbrengt mocht de musical niet goed lopen :)

• Archie

Ohhhhh, Vinaigre…..

Er is altijd wel een clubje randdebielen DAT als gekken GAAT sms'en.

Heerlijk, om jou hier ook eens mee om de oren te kunnen slaan!

• Vinaigre

Jaaaaaaa! Ladies and genltemen, we got him…

Je hebt helemaal gelijk… wat een stomme fout, maar ja ik heb dyslexie, dus dan zijn dit soort foutjes niet zo erg… ;)

• Dave

Dus Frits was grof aan het liegen toen hij zei dat het aantal stemmen extreem dicht bij elkaar lag?

Dat is nogal een beschuldiging.

• Anne

De vorige keer zat er toch maar 3 % verschil tussen de stemmen voor Freek en John. Waarom zou Freek dan in de finale opeens een grote voorsprong hebben??

• Truus

Ik volg dit prikbord al een poosje (voornamelijk vanwege Joseph), maar hoe weet jij in godsnaam van welke show dan ook de uitslag?

• Anne

Dat stond ergens in een ander topic. Volgens mij was het MusicalWorld